Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söka inköpare

Inlägg 1 av 3

2008-10-16, kl 17:48

username

Jesper

Inlägg: 90

Söka inköpare

Hej.
jag undrar om någon kan hjälpa mig och ta reda på hur man lättast får tag i någon ansvarig inköpare aller liknande till olika sjukhus t ex Sahlgrenska Universitetssjukhuset.
Det gäller ju inga stora saker utan snarare små saker som kostar runt 100kr/st och är till all sjukhus personal.  vill inte säga för mycket. skulle vilja kontakta någon på SU för att kolla hur intresset är.

tack på förhand.

Jesper

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2008-10-16, kl 23:54

username

Tobias
Eriksson

Inlägg: 23

Söker du en inköpare så ringer du troligen bara till växlen så kopplar de dig dit. Det du dock bör tänka på är att du kanske inte vill träffa inköparen beroende på vad du säljer.

jag har arbetat endel med försäljning till landsting och kommuner så har haft många säljmöten på sjukhus. Om det är nåt speciellt du vill veta kanske jag kan hjälpa dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2008-10-17, kl 11:20

username

Jesper

Inlägg: 90

det e små Sjuksköterske klockor.. skulle kolla om det finns intresse för att köpa sådana. kanske till deras studenter eller om dom nu bara vill köpa in dom till personalen.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat