Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

hjälp med ideer!!!!!

Inlägg 1 av 7

2007-09-16, kl 23:26

username

Startaeget

Inlägg: 17

hjälp med ideer!!!!!

Hej alla där ute.

jag har i över 2 års tid (sen jag gick ut gymnasiet) drömt om att öppna något eget, men kommer inte riktigt på vad.

så har ni ideer? snälla bomba mig med dom, vad som hälst, och skulle dt kosta lite ( upp mot 50 tusen) så gör det inget.

Mvh jimmy/norrköping

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2007-09-17, kl 00:17

username

Jennie

Inlägg: 68



      Vi i Tahitian Noni International behöver fler konsulter för hemmabaserad verksamhet. Så kan detta vara intressant för Dig?
·        
unik produkt



·        
hel- eller deltid        ·     stora inkomstmöjligheter·        
ALLA kan
lyckas ·         du kan bygga
din verksamhet varsomhelst i världen

·        
100% nöjd
kund-garanti på alla produkter

·        
unikt
utbildningssystem

·        
vi hjälper
dig igång      Just nu lanserar vi en unik hälsosam energidryck TaHIRO som behöver återförsäljare. Produkterna är baserade på noni - en mycket näringsrik frukt.
Besök gärna vår hemsida www.tni.com/2369303E-post till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2007-09-20, kl 08:44

Malineld.se

Malineld.se

Inlägg: 8

hej jimmy!

det är viktigt att utgå från vad du är bra på eller vad du tycker om, har för intressen eller vad du tycker skulle kunna vara intressant att arbeta med.

sedan utgå från det för att hitta olika förslag på vad som skulle kunna bli en bra företags ide.

mvh

malin


www.studiomc.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2008-11-14, kl 17:03

Dorothy

Dorothy

Inlägg: 3

Hej Jimmy!

Jag tror jag kan hjälpa dig. Emaila eller slå mig en signal.  Du ska fa allt hjälp att komma igång, och det ska kosta bara en bråkdel av pengarna.  Nyckelfärdig lösingar för det ekonomiska också! 

Hör av dig,

D.

[email protected]  01164047

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2008-11-14, kl 22:58

Orust

Orust

Inlägg: 57

Hej Jimmy

Jag var själv ungefär i samma situation. Men har nu hittat en grej som jag tror skulle kunna passa dig oxå. Inga förkunskapskrav, lätt att sköta mm

intresserad? maila mig så ska ja berätta mer
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2008-11-15, kl 17:06

mlundgren

mlundgren

Inlägg: 204

Här bjuder jag på en konkret idé till verksamhet, som med en minimal startkostnad kan utföras av vem som helst:

Bakgrund: I Sverige finns det otroligt många privata villor som saknar husnummer på fasaden. Detta är ett stort bekymmer för bl a ambulanser, som pga detta många gånger har svårt att hitta rätt (=bra säljargument!).

Idé: Köp in fasadsiffror riktigt billigt någonstans. Åk runt i villaområden, och knacka på de hus som saknar siffror. Erbjud dig att direkt montera upp deras husnummer. Hittar du billiga siffror (utomlands?) så kan marginalen bli riktigt skaplig. Arbetet tar bara ett par minuter per kund.

Mikael
www.l-c.se

www.hlr-instruktorsutbildning.se

www.forsta-hjalpen112.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2008-11-25, kl 13:18

username

Jens
Mortensen

Inlägg: 11

Jag vill tipsa dig om en skola som kommer ge dig allt du behöver för att göra det du vill!

KOlla in www.Kaospilot.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat