Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kompanjon/partner

Inlägg 1 av 5

2008-01-18, kl 09:48

username

Medlem
#52202

Inlägg: 10

Kompanjon/partner

hej

Jag har många ideèr, jag har träffat folk via startaeget.se och diskuterat mina ideèr men jag blev lurad på en av mina ideèr.

jag har lagt in inlägg om mina ideèr tidigare, men men man lär sig av sina misstag...dom gjorde reklam på tv, gick in på deras sida och det var exakt så som jag beskrev min idè.

men jag har fler ideèr till att starta nya företag och internet sidor.

jag söker ngn som kan Byggbranschen eller har en byggfirma.

jag söker också ngn som är driven som mig och vill lyckas med ngt stort.

jag har tidigare drivit en videobutik, från februari månad så har jag en del av en grossistfirma.

jag är en väldigt driven person. jag vet att dessa ideèr jag har kommer och lyckas men jag behöver en kompanjon efter som jag kan inte så mycket om byggbranschen.

jag söker också folk som kan andra branscher, bara det är en person som är driven och som vill starta ett företag.

jag bor i Göteborg, finns det folk i Göteborg`s området som vill sitta ner och snacka hör av er.

jag har en hemsida oxå som jag vill komma igång med, domänet säger jag mellan fyra ögon.

jag är seriös o driven och jag har CV

om ni undrar över ngt annat hör av er! 

M.v.H    R.G

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-01-18, kl 12:02

Håkan H

Håkan H

Inlägg: 11

Hej Reza!

Jag har en byggfirma och är intresserad av ett ev. samarbete av nåt slag.

Du kan väl maila telnr och övriga kontaktuppgifter till mig på [email protected] så kan vi prata vidare utanför detta forum.

mvh Håkan

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-01-18, kl 13:39

www.offex.org

www.offex.org

Inlägg: 22

Reza G: hej

Jag har många ideèr, jag har träffat folk via startaeget.se och diskuterat mina ideèr men jag blev lurad på en av mina ideèr.

jag har lagt in inlägg om mina ideèr tidigare, men men man lär sig av sina misstag...dom gjorde reklam på tv, gick in på deras sida och det var exakt så som jag beskrev min idè.

men jag har fler ideèr till att starta nya företag och internet sidor.

jag söker ngn som kan Byggbranschen eller har en byggfirma.

jag söker också ngn som är driven som mig och vill lyckas med ngt stort.

jag har tidigare drivit en videobutik, från februari månad så har jag en del av en grossistfirma.

jag är en väldigt driven person. jag vet att dessa ideèr jag har kommer och lyckas men jag behöver en kompanjon efter som jag kan inte så mycket om byggbranschen.

jag söker också folk som kan andra branscher, bara det är en person som är driven och som vill starta ett företag.

jag bor i Göteborg, finns det folk i Göteborg`s området som vill sitta ner och snacka hör av er.

jag har en hemsida oxå som jag vill komma igång med, domänet säger jag mellan fyra ögon.

jag är seriös o driven och jag har CV

om ni undrar över ngt annat hör av er! 

M.v.H    R.G Beskriv lite mer om din idé. T.ex varför någon i byggbranschen skulle vilja öppna ett bolag med dig som inte kan något. Har du kunder, något stort projekt som genererar pengar. Något avtal. Vad lockar du med. Lite om mig, representerar Offex. En betydande del av mina kunder är inom byggbranschen. kan föra det vidare när jag vet lite mer. www.offex.org , Svara till [email protected]

Din hemsida vet jag inte hur du vill komma igång med den. Webhotell kan jag hjälpa dig med, likaså beställningsformulär. Gå ut på vårt webhotell, 24 kr per månad, www.offex-webhotel.com

Jag kan också tipsa dig om att öppna eget i ett helt annat område, t.ex öppna ett eget webhotell under Offex webhotel för 0 kr. Hur bra det går för dig är sedan upp till dig.

Offex LLC

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2008-01-19, kl 17:08

username

Medlem
#52202

Inlägg: 10

som sagt så har jag blivit lurad en gång, så jag har lärt mig av mitt misstag.

jag varken beskriver min idè på denna sida, för då kan ngn gå å göra den idèn sj, därför beskriver jag den inte.

det finns många på denna sida som som har idèer får alltid denna frågan beskriv din idè, oftas dom som beskriver sin idè blir sen lurade...för då vet man personens idè på ett ungefär och sen utveckla den sj...de e farligt o den finns många skojare.

en sak vet jag dom inlägg som säger att det inte behövs mycket investering eller vi är ett ny startat företag eller ny startad franchising  företag är oftast bedragare.

jag säger det en sista gång: jag är en driven o seriös person som söker partner/Kompanjon som bor i Göteborg som vill sitta ner o diskutera mina ideèr.

jag har redan webbhotel till min domän.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2008-01-20, kl 23:28

username

Jens
Mortensen

Inlägg: 11

Hej!
Jag är en driven ung kille som pluggar på kaospilotskolan i stockholm.
Jag är nyfiken på att komma i kontakt med nya ideér och om allt känns rätt så kör jag helhjärtat.

hör gärna av dig och skriv vad du tänker till [email protected]

Vänligen Jens

Inläggets betyg
Svara Svara med citat