Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Sammarbetspartner att dela lokal med...

Inlägg 1 av 8

2008-04-05, kl 09:09

username

Johanna
Bergström

Inlägg: 37

Sammarbetspartner att dela lokal med...

Jag har ett företag/ Butik och har fått tag på en lokal på 30 kvm, med mkt förmånlig hyra 4300:- ink moms och värme.
Jag säljer barnkläder och diverse artiklar.
Jag skulle vilja ha någon att dela lokalen med, med passande verksamhet..
Lokalen ligger i Bromma

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2008-04-20, kl 12:30

Levan

Levan

Inlägg: 22

Hej!
Jag är mer intresserad av att hjälpa dig med försäljningen och marknadsföringen av barnkläder.
Vad heter företaget och var i Bromma ligger lokalen?
Är uppvuxen i Bromma och bor nu på Reimersholme.
Vänliga hälsningar
Sanna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2008-04-20, kl 20:36

Henric

Henric

Inlägg: 26

Hej,

Vad har du för typ av barnkläder?  Mitt namn är Henric och jag jobbar för Vinnit.se. Vi har kontakter med kinesiska tillverkare av barnkläder och vuxenkläder.

Hör gärna av dig kan vi hjälpa dig att få ditt företag till ett vinnande koncept.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2008-04-20, kl 22:35

username

Johanna
Bergström

Inlägg: 37

Hej Sanna det låter intressant.
Hur tror du att du skulle kunna hjälpa mig?.
Kunde inte hitta någon mail adress??

MVH Johanna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2008-04-20, kl 22:37

username

Johanna
Bergström

Inlägg: 37

Henric Andréasson: Hej,

Vad har du för typ av barnkläder?  Mitt namn är Henric och jag jobbar för Vinnit.se. Vi har kontakter med kinesiska tillverkare av barnkläder och vuxenkläder.

Hör gärna av dig kan vi hjälpa dig att få ditt företag till ett vinnande koncept. Hej det låter intressant Henric..
Berätta gärna mer, kvantiteter, exempel pris osv...
Mvh Johanna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2008-04-21, kl 07:40

Henric

Henric

Inlägg: 26

Johanna Bergström:
Henric Andréasson: Hej,

Vad har du för typ av barnkläder?  Mitt namn är Henric och jag jobbar för Vinnit.se. Vi har kontakter med kinesiska tillverkare av barnkläder och vuxenkläder.

Hör gärna av dig kan vi hjälpa dig att få ditt företag till ett vinnande koncept. Hej det låter intressant Henric..
Berätta gärna mer, kvantiteter, exempel pris osv...
Mvh Johanna Hej Johanna,

Det är så att tillverkare av barnkläder har minimiorders på modell och färg. Ca 1000st plagg per modell och ev färg.
Kan du godta det?

Annars är det så att just nu idag (20-23 April) pågår children fair i Hongkong, en mässa med barnartiklar från kläder till leksaker. Jag skulle jättegärna ta med dig på en sådan resa för att du skulle få ett bra motiv på hur det ser ut med produkterna.

Nu hinner du inte med den mässan men då finns den i slutet på Juni istället 30-2juli i Guangzhou.

Hör av dig angående mässan så hjälper vi dig med flyg, biljett till mässa logi, mm. Du får offert på allt samt en tolk på köpet.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2008-04-22, kl 14:24

Henric

Henric

Inlägg: 26

Tack roger för visat intresse av oss.
Vi har samarbetspartners runt om kina därav detta. Vår kompetens är det inget fel på bara för att vi är unga och så att säga hungriga på att hjälpa företag till att komma i sin riktning.

En fråga till dig roger, du gjorde dig medlem 2008-04-22 14:06 och skickade detta svar i denna tråd 2008-04-22 14:18 och i närliggande tråd. Har du något emot oss och vår organisation?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2008-04-23, kl 08:21

Levan

Levan

Inlägg: 22

Hej igen!                                             [email protected]

Kul att du hör av dig.
 
Jag kan som nämndes hjälpa dig med försäljning (stå i butiken) och  marknadsföring (annonsering och hemsida). Därutöver kan jag hjälpa dig att hitta kunder som vill skänka barnkläder.

Har tidigare erfarenhet av marknadsföring och försäljning, förvisso i en helt annan bransch. Vidare har jag erfarenhet av att bygga upp ett företag/en organisation rent administrativt och organisatoriskt.

För ett tag sedan försökte jag mig på en sk klädbytardag i området där jag bor. Då jag ej registrerade företag, är okänd samt mot bakgrund av att många dagis, skolor mm, själva anordnar klädbytardagar, blev resultatet skralt.

Du kan väl höra av dig till min mailadress så att vi kan fortsätta diskussionen.

Sist: Var ligger lokalen? Vad heter företaget?

Ha en fin dag.

Vänliga hälsningar
Sanna
[email protected]  
(understreck mln för- och efternamn)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat