Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

En genial plan

Inlägg 1 av 3

2007-02-16, kl 13:25

username

Johan
Jonsson

Inlägg: 1

En genial plan

Hej alla.

Jag sitter och trycker på en riktigt värdefull plan.
så värdefull att jag inte tänker läcka ut den här. jag har nu ruvat på den i ca 2 år, och har nu blivit gammal nog att våga genomföra den.

men inte själv.

Jag behöver hjälp av 2 till personer. 2 personer som utan några krav vill vara med mig och genomföra denna idé.
Antingen är det enorma summor pengar som står på spel eller så går allt åt skogen, MEN det bästa är att om allt går åt skogen förlorar vi inget, för vi sattsar inget.
detta låter för bra för att vara sant, men tro mig, det är sant.

personerna i fråga har jag lite krav på: *de måste ha ett brinnande intresse för att genomföra denna idé.
*måste ha mod, med andra ord att klara av att gå med utan att veta vad affären är tills vi träffas och jag berättar, och då genomför den.
*En helst båda av personerna måste ha goda kunskaper i webbdesign.

alltså kraven är inte stora så kontakta mig du som känner dig träffad och vill ändra på ditt liv. vilja starta eget och tjäna massor av pengar.

två personer och inte mer är vad jag behöver, så jag kommer ta de två första bästa som jag tycker verkar bra. så tveka inte för länge.

kom ihåg, du har inget att förlora. bara tjäna.

Min idé är inte olaglig på några som helst sett eller vis. 100% "by the rules".
Vi kommer att arbeta 100% lagligt och rättvist.

Jag ser också att våran trio delar exakt lika på den vinnst vi får.

Kontakta mig nu. mejl, sms eller ring. har även msn som jag är inloggad på hela dagarna.
[email protected]
0730817631
/Johan

Kontakta mig gärna!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2007-03-05, kl 21:54

username

Peter
Oden

Inlägg: 10

Skulle man ge sig in på din linje så bör man ju veta det innan. Jag ger mig inte in i något utan att veta, det är liksom lite som att köpa grisen i säcken.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2007-04-03, kl 12:48

username

Robin
Salomonsson

Inlägg: 8

Hej johan! Har nu svarat på ditt mail, hoppas på ett snabbt svar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat