Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Konstruktionen?

Inlägg 1 av 4

2007-07-15, kl 13:02

username

Joel
Bahar

Inlägg: 16

Konstruktionen?

Hallå,

jag är en väldigt ung kille som är väldigt nära på att starta sitt första företag någonsin.

Det jag nu behöver hjälp med är något som jag aldrig ensam skulle lösa. Det känns som om jag kommit till en skog och vet inte åt vilket håll jag ska gå.

Min idé/produkt är klar och fungerar exakt som det är tänkt. Idén håller för huvudsyftet och den är testad för eventuella problem. Allt fungerar 100 %.

Problemet är att själva produkten är "utspretad" d.v.s produkten är inte kompakt. Det ligger lite saker åt sidan här och var. Jag behöver alltså komma i kontakt med någon som kan designa/konstruera min produkt så den blir kompakt som det är tänkt.

Vem ska jag kontakta?

Vänliga hälsningar
Joley B.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2007-07-16, kl 16:03

karlakman

karlakman

Inlägg: 5

hej!
jag sysslar även med produktutveckling

jag har skickat ett PM

/kalle

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2007-07-16, kl 16:36

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

Vad för design behöver du och till vad?

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB
www.uddatorp.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2007-07-16, kl 19:04

username

Joel
Bahar

Inlägg: 16



Magnus Olsson:


Vad för design behöver du och till vad?

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB
www.uddatorp.se





Magnus, trevligt att även du är det jag söker efter. Men du måste givetvis förstå att jag inte vill tala om det öppet här på forumet då detta är väldigt sensetive. Hoppas du förstår och har ett överseende med det. Du får gärna lägga till mig på MSN så kan vi diskutera: [email protected]

Vänliga hälsningar
Joel

Inläggets betyg
Svara Svara med citat