Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partner till rinnande vatten!

Inlägg 1 av 4

2007-11-16, kl 10:30

JonasE

JonasE

Inlägg: 20

Partner till rinnande vatten!

Inte riktigt som rubriken låter kanske, men nästan!

Jag bedriver försäljning av industri produkter som svetsar,plasmaskärare etc för industri/verkstäder och privatpersoner

Jag söker en partner som kan gå in med ett minimum av 100-150.000:- som delägare i mitt företag (idag enskild)

Vi omvandlar det till ett AB och utvecklar mitt redan färdiga koncept med en lönsammare metod som kräver lite mer tid men som lönar sig mångfald i slutändan! (inom 3-6mån)

Vem är du?

Jag ser gärna att du först o främst bor i Göteborg eller Stockholm!, att du har körkort så du kan ordna med våra leveranser till och från vårat "lager" vi har produkterna uppställa i inför leverans ut till slutkund.

Bägge fötterna på jorden med ett ekonomiskt sinne och som brinner för att vara sin "egen" och vilja lika mkt som jag själv vill vara ekonomiskt tryggad i framtiden med företaget som sin livlina.

"Partnerskap" skrivs med en närvarande advokat som vi upprättar tillsammans som en trygghet för båda.

Jag är:

28år
Egen sedan 2004
Pappa till William 4mån och Nathalie 7år
Bosatt i SUNDSVALL/NJURUNDA
Villaägare med sambo och 3 hundar och Volvo ;)

Säljare sedan 1998 dvs 9år och anser mig besitta dom kunskaper som behövs för att aktivt driva företaget vidare.

Tycker du det verkar intressant och vill bli nr 2 i TRADUS?

RING eller maila mig så berättar jag mer om mina ideer!

070-2402424 , [email protected]

Mvh/ Jonas Eriksson

SUNDSVALL

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2007-11-28, kl 14:47

Jolson

Jolson

Inlägg: 101

Du får gärna maila mig lite mer info om din idé så skall jag ge dig lösningar på hur du/vi kommer vidare om din idé är så bra som du säger.

Jag tycker personligen att 100-150kkr låter som väldigt lite beroende på vad det är du egentligen gör. En för liten budget ställer ofta till problem. Man måste ta höjd om man skall komma någon stan... men det kan vi diskutera videra senare. Hör av dig om du är intresserad. Jag har kontakter så är idén bara bra så ser jag inget hinder!

M.v.h.

Johan Olson
MaxOne KB
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2007-11-28, kl 15:29

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

Heja Njurunda!
Säg till om ni behöver hjälp med hemsidan.

Mvh
Websupporten.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2008-01-21, kl 20:46

JonasE

JonasE

Inlägg: 20

Har några intressanta erbjudanden, men kanske just DU har ett bättre och vill vara med och satsa hårt under 2008 ?

maila [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat