Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Finns det verkligen ingen programmerare!

Inlägg 1 av 8

2008-02-26, kl 16:06

username

Christian

Inlägg: 17

Finns det verkligen ingen programmerare!

Finns det inga programmerare här på startaeget som vill ha lite arbete!! jag söker efter någon som kan hjälpa mig med en plattform.

MVH

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2008-02-26, kl 20:18

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

Alla verkar upptagna. Vad behöver du? Precisera PLS.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2008-02-26, kl 22:33

FrGr

FrGr

Inlägg: 54

Precis..."en plattform" är ganska brett ;-) Webbshop, CMS, CRM, hemsida generellt, windows-app? Databaskoppling? Vilken  databas? Syfte, storlek på jobbet o.s.v.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2008-02-27, kl 08:53

Jonas

Jonas

Inlägg: 29

För att hitta en programmerare till ett projekt kanske man först måste säga till att man behöver en. Det brukar underlätta.. :)

Som ovanstående säger.. specifiera gärna vad du vill ha hjälp med.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2008-02-27, kl 14:28

username

Christian

Inlägg: 17

Jonas J: För att hitta en programmerare till ett projekt kanske man först måste säga till att man behöver en. Det brukar underlätta.. :)

Som ovanstående säger.. specifiera gärna vad du vill ha hjälp med.
Jag har specat i en tidigare tråd om vad det är för jobb jag behöver hjälp med, det viktigaste här är att få tag i en programmerare, sedan får man gå vidare med vad det är för hjälp jag behöver.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2008-02-27, kl 14:59

username

Medlem
#53170

Inlägg: 18

Menar du hemverket.se? 2-3 månader á 520:-/h. Cirka (om tiden, inte timkostnaden).

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2008-02-27, kl 18:36

websupporten

websupporten

Inlägg: 220



Tomas Carlsson:


Jonas J: För att hitta en programmerare till ett projekt kanske man först måste säga till att man behöver en. Det brukar underlätta.. :)

Som ovanstående säger.. specifiera gärna vad du vill ha hjälp med.
Jag har specat i en tidigare tråd om vad det är för jobb jag behöver hjälp med, det viktigaste här är att få tag i en programmerare, sedan får man gå vidare med vad det är för hjälp jag behöver.






1. Man kunde länka till det berömda "tidigare tråden", men gjorde inte det...

2. Hör själva hur det låter "få tag i en programmerare". Det kan jämföras med att man letar efter en tolk, men ska det vara italienska, kinesiska eller ryska... Heh, det spelar väl ingen roll, viktigaste är att det är en "tolk", eller hur ;-)

3. Gör så här:

Hej!
Jag heter A och behöver hällp med B. Programmeringspråket ska vara C, databasen D, domännamnet E, webbhotellet F.

Beställningen kommer från företaget X som har F-skatt och vi beräknar projektet till max Y timmar å Z kronor/timme.

Om det är för svårt att göra en beställning som denna, ring Poolia. De är knappast billigare än de flesta här i forumet ;-)

Thank you for wasting my precious time.

Have a nice evening!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2008-02-27, kl 19:00

username

Christian

Inlägg: 17


Daniel Belovarsky:
Tomas Carlsson:
Jonas J: För att hitta en programmerare till ett projekt kanske man först måste säga till att man behöver en. Det brukar underlätta.. :)

Som ovanstående säger.. specifiera gärna vad du vill ha hjälp med.
Jag har specat i en tidigare tråd om vad det är för jobb jag behöver hjälp med, det viktigaste här är att få tag i en programmerare, sedan får man gå vidare med vad det är för hjälp jag behöver.
1. Man kunde länka till det berömda "tidigare tråden", men gjorde inte det...

2. Hör själva hur det låter "få tag i en programmerare". Det kan jämföras med att man letar efter en tolk, men ska det vara italienska, kinesiska eller ryska... Heh, det spelar väl ingen roll, viktigaste är att det är en "tolk", eller hur ;-)

3. Gör så här:

Hej!
Jag heter A och behöver hällp med B. Programmeringspråket ska vara C, databasen D, domännamnet E, webbhotellet F.

Beställningen kommer från företaget X som har F-skatt och vi beräknar projektet till max Y timmar å Z kronor/timme.

Om det är för svårt att göra en beställning som denna, ring Poolia. De är knappast billigare än de flesta här i forumet ;-)

Thank you for wasting my precious time.

Have a nice evening!

Herregud! jag antar att du Daniel Belovarsky inte får några jobb med tanke på din attityd, jag har tidigare anlitat programmerare och satsat flera hundra tusen på olika internet projekt, men jag skulle aldrig i mitt liv anlita dig, går du ut med denna attityd så har du problem, du behöver nog ringa efter hjälp. Och då hjälper inte poolia.

Thank you for wasting my precious time.

Have a nice evening!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat