Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker partner.....

Inlägg 1 av 6

2006-12-12, kl 17:56

username

Andreas
Ohlson

Inlägg: 1

Söker partner.....

Hej! Vi e 2 stycken som vill starta någon form av verksamhet typ via telefon försäljning, men vi vet inte vad någon som har en grymt bra idé???????

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2006-12-13, kl 00:07

dennissweden

dennissweden

Inlägg: 55

¨hej har en del ideer kontakta mig på [email protected] hälsn.. dennis

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2006-12-13, kl 07:28

username

Tim

Inlägg: 11

Andreas Ohlson: Hej! Vi e 2 stycken som vill starta någon form av verksamhet typ via telefon försäljning, men vi vet inte vad någon som har en grymt bra idé??????? Hej

Ni vill bolla lite ideér?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2006-12-13, kl 17:36

username

Per

Inlägg: 3

Ni vet inte vad ni vill sälja? Det finns redan mängder med företag som sysslar med telefonförsäljning. Eller är det så att ni vill sälja era egna produkter och vara era egna säljare?

Produkten och marknadsmöjligheterna är det viktigaste.

Jag tror att internet är ett mycket bättre basmedium om ni har en/några produkter ni vill börja marknadsföra/sälja - men bara om era målgrupper är datorvana och använder internet flitigt. Är någon av er duktig på datorer/internet samt marknadsföring på internet så är det dessutom billigt att komma igång.

Om ni nu skall sälja via telefon, var skall ni få era telefonnummer ifrån?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2006-12-13, kl 19:33

antonio

antonio

Inlägg: 240

118 118 ;)

Vilket medium som man använder för försäljning/marknadsföring borde vara en konsekvens av en marknadsmöjlighet... inte tvärtom?


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2006-12-16, kl 07:59

username

Tim

Inlägg: 11

Gällande telefonförsäljning, så är det ngt jag inte tänkt mig utan mer ren samlingsplats.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat