Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Sälja kläder?

Inlägg 1 av 6

2007-01-26, kl 16:30

linzafashion

linzafashion

Inlägg: 14

Sälja kläder?

Hej!
Intresserad av kläder? Vill du börja sälja danska damkläder? För att komma igång behöver du 3000 danska kronor att köpa visningskläder för. Du bestämmer själv hur mycket och när du vill jobba. Märket har just "hittat" till Sverige. Snygga kläder med läckra detaljer. Tillverkas i 34/36-58/60. Ett lätt och billigt sätt att komma igång med det du kanske velat så länge.
Hör av dig!
Linda

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2007-02-01, kl 21:35

Frank

Frank

Inlägg: 8

Hej Linda

Hör av dig till mig  [email protected]  med lite närmare information.

Mvh, Frank

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2007-06-17, kl 22:23

username

Anette

Inlägg: 2

Hallo Linda
Har funderat på att börja sälja kläder.Kan man gå ut någonstans och titta på kläderna?
MVH Anette

allasgard

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2007-06-24, kl 16:53

monikaikovacs

monikaikovacs

Inlägg: 32

 Hör gärna av dig till mig på [email protected].  Skulle gärna vilja veta mera.

Mvh
Moniak

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2007-07-19, kl 19:40

username

Medlem
#51762

Inlägg: 9

Linda Pålsson:
Hej!
Intresserad av kläder? Vill du börja sälja danska damkläder? För att komma igång behöver du 3000 danska kronor att köpa visningskläder för. Du bestämmer själv hur mycket och när du vill jobba. Märket har just "hittat" till Sverige. Snygga kläder med läckra detaljer. Tillverkas i 34/36-58/60. Ett lätt och billigt sätt att komma igång med det du kanske velat så länge.
Hör av dig!
LindaHej!

Jag har en klädbutik idag men är intresserad av lite andra märken som inte finns på så många andra ställen. Kan du maila bilder på vad det är för kläder?
/[email protected] 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2007-08-03, kl 14:03

username

Åsa
Lindholm

Inlägg: 1

Hej Linda!
Jag hade tänkt börja sälja klaäde, och skulle gärna titta lite närmare på din danska kolektion. Hör av dej till [email protected]. Mvh Åsa

Inläggets betyg
Svara Svara med citat