Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Delägare/affärsängel el. riskkapital/lån

Inlägg 1 av 3

2008-03-22, kl 13:43

Luxenburg

Luxenburg

Inlägg: 16

Delägare/affärsängel el. riskkapital/lån

Hej!
Jag har en nystartad webbshop med stor potential, men står nu och stampar pga inget kapital, behöver 80-250 tusen för inköp och marknadsföring så att den snurrar igång, har bra ideer är driftig och har hittat bra produkter, har även en befintlig butikslokal som skall fungera som butik, showroom. www.loluxdesign.com
Hör av dig om du kan erbjuda kapital alt. är intresserad av att bli delägare. Lovar att det blir en spännande och lönsam resa.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2008-03-23, kl 14:42

username

Medlem
#52926

Inlägg: 2

Jag vill veta mer om din verksamhet.Jag kan tänka mej att låna ut pengar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2008-03-24, kl 13:43

Luxenburg

Luxenburg

Inlägg: 16

Hej jag berättar gärna mer, du kan besöka www.loluxdesign.com
jag behöver pengar till att köpa in varor samt marknadsföring, jag skall uppdatera butiken samt arbeta aktivt med att marknadsföra mig via press, bloggar och andra kanaler via pressrealeser m.m då jag kommer att köpa in och fylla på med fler produkter som skall locka målgruppen då de stora kedjornas utbud är alltför likartat.
Varorna skall vara lätttillgängliga att beställa dygnet runt via internet samt unika då dessa ej skall finnas i de flesta andra butiker.
Behöver kapital för att få snurr på detta. Befintliga butiken fungerar som butik/showroom/lager. Maila mig gärna vid frågor el.synpunkter.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat