Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Klädmärke med stor potential

Inlägg 1 av 3

2007-08-28, kl 23:29

username

Medlem
#51520

Inlägg: 8

Klädmärke med stor potential

Hej!

Vi har ägnat hundratals timmar åt att ta fram allting som kan behövas för att köra igång företaget och driva detta mot vinst. Vi har under resans gång bollat vår idé med mycket erfarna entreprenörer och fått höra att detta är en idé som kan komma att lyckas riktigt bra. Då ingen av oss har tid att starta upp detta just nu så ligger det hela vilande. Vi söker nu därför en driven person för att starta upp detta och leda företaget mot vinst. En logotyp finns, tryck för plaggen är klara och vi har hittat en bra leverantör som vi trivs med. Allt du behöver göra är att helt enkelt sälja in tröjorna hos våra blivande återförsäljare. Detta tror vi inte blir en allt för svår uppgift då vi fått väldigt bra respons från dom butiker vi vart i kontakt med. Du ska även se till att allting fungerar som det ska och får därför relativt fria händer, utifrån att du driver det hela efter vår idé och vårt koncept.

Det vi erbjuder dig nu är alltså en startklar idé där allt som behövs finns. Det hela kommer även att resultera i ett form av delägarskap.

Låter det intressant? Kontakta oss på:
[email protected]

Skicka gärna ett CV eller en lista över tidigare erfarenheter.

Vi hörs!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2007-09-04, kl 18:58

username

Medlem
#49423

Inlägg: 13

Hejsan, blev lite intresserad av det jag läser. Vad måste man ha för erfarenheter? Kan man få se erat koncept lite mer i detalj? Kommer ni vara inblandade i nått? Hoppas ni hör av er med svar tack :)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2007-10-12, kl 02:05

Carrasco

Carrasco

Inlägg: 35

hej,
Jag är intresserad av detta om ni tror att jag är rätt person för jobbet. Jag läser  entreprenör och förnylse på högskolan just nu och har stor kunskap inom modebranschen. Även lite bakgrund i att ha ett eget företag. Det hade varit kul att få jobba för er.
Ni kan väl mail mig med mer info. [email protected]
Mvh Angela

Angela Carrasco Alexandersson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat