Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

KLÄDDESIGNER SÖKER KOMPANJON

Inlägg 1 av 5

2008-03-13, kl 22:41

username

Medlem
#53658

Inlägg: 7

KLÄDDESIGNER SÖKER KOMPANJON

Står i startgropen att utveckla ett trendigt klädmärke med ekologisk och etisk produktion.

Är själv en mångsidig designer med erfarenhet av såväl eget företagande som anställningar,
men vill nu ta steget fullt ut och satsa stort.
Jag vill i detta tidiga skede hitta en eller två seriös(a) kompanjon(er) med engagemang, entreprenörsanda och drivkraft, gärna med erfarenhet av klädbranschen som kan komplettera mina kunskaper.

Hör av dig, så kan jag berätta
mer.
(Bor för övrigt i Skåne...)


mvh

Malin Stenberg

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-03-14, kl 08:19

username

Trantor
Invest

Inlägg: 68

Varför inte fixar en deal med heart of brands så du bara äger varumärke och design och låter de ta hand om allt annat.
www.heartofbrands.se
 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-03-14, kl 16:25

Carrasco

Carrasco

Inlägg: 35

Hej
Du är precis den jag letare efter och jag tror jag är den du letar efter. Är precis i samma läge som du men har börja får kontakter som kan hjälpa oss med uppstarten av ett nytt klädmärke.

Jag är mycket drivande har haft över 10 visiningar och ska ha en till nu till sommaren. Jag bor i Halmstad.

Jag läser entreprenörskap och förnylese där vi läser grunder i företagande och gör egna affärplaner. Mycket givande.

Jag diskutera gärna mer om ett kompanjonskap i mail. här har du den [email protected]

Mvh Angela

Angela Carrasco Alexandersson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2008-07-08, kl 17:12

username

Sara

Inlägg: 1

Hej!
Om du letar efter en kompanjon kan jag vara av intresse. Jag har lite erfarenhet som har givit goda referenser. Jag är väldigt kreativ, har lite erfarenhet utav företagande. Men har framförallt vilja att lära mig och jag har talang.


MVH
Sara

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2011-03-14, kl 15:48

gustafhagelin

gustafhagelin

Inlägg: 1

Hej!Mitt namn är Gustaf Hagelin och jag gör en stor visning under örkelljungadagarna den 3 juni. Vi behöver en grym kläddesigner för att designa och sy kläder till en del av våra modeller! År du intreserad så kan jag skicka mer info!MvHGustaf Hagelin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat