Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Erotisk webshop

Inlägg 1 av 1

2006-10-22, kl 18:03

edeving

edeving

Inlägg: 16

Erotisk webshop

Jag har en komplett webshop inklusive varulager till salu med erotiska leksaker och filmer. På samma sajt är det även en avdelning med mobilinnehåll av erotisk karaktär, som säljs på provision från Mediaplazza.com. Det är tiotusentals ringsignaler, realtones, logos, spel med mera som inte kräver någon insats alls, utan allt uppdateras och sköts av Mediaplazza. Programvaran för webshopen är OsCommerce och den är helt på svenska och anpassad till svenska förhållanden med bland annat automatisk uträkning av frakt baserat på postens avgifter.
Det finns för närvarande ingen aktiv modul för kortbetalningar, men det finns leverantörer som har moduler till OsCommerce färdiga. Domänen ligger på ett webhotell från Wopsa.se som kostar 75:- /mån ink moms, sedan betalar man 195:- /år till II-stiftelsen för .se-domänen.

Sajten startades för 4 veckor sedan och har inte marknadsförts någonting och därmed är det inte heller någon omsättning på den ännu (därav priset).

Till detta hör ett litet "startpaket" beståendes av 17 leksaker till ett rekommenderat utpris på 99 - 399:- styck. 30 erotiska lågprisfilmer till ett rek utrpris på 99:- styck, 10 kvalitétsfilmer á 199:- styck samt 10 "backprogram" filmer (kvalité fast 2-3 år gamla) á 129:- styck. Alla dessa ligger inlagda och klara i shopen.

Försäljningsvärdet på varulagret ligger på 9 - 10.000:-

Det finns inga avtal eller några andra kontrakt med några leverantörer, så det är fritt fram att handla från vem du vill.

Sajten säljes för att jag fick andra projekt på halsen, men nog går det att få snurr på denna sajt med lite marknadsföring.

Jag skriver ej länk här för att inte riskera att bli utslängd för länkning till erotiskt material.

Skicka ett mail till [email protected] för länk, samt om du har fler frågor. Maila gärna då jag kollar mailen oftare än detta forum.

395:- ink. moms tillkommer på priset som II-stiftelsen (nic.se) ska ha för överlåtelse av domän till ny ägare.

Varorna finns i Strängnäs där även överlåtelsepapperen skrivs. Vi har även en genomgång av sajten så du vet hur allt fungerar.

Pris: 8000:- exklusive moms för den kompletta sajten inklusive domännamn, varulager samt inklusive SMS-sajten för erotiskt mobilinnehåll.

Svara Svara med citat