Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Export & Import

Smycken

Inlägg 11 av 19

2005-03-07, kl 15:16

wanika

wanika

Inlägg: 8

hej

Jag har min egen fabrik för både silver, guld och speciellt ödel- och halvödelstenar smycken i Thailand. Jag är väldigt intresserad av att importera mina smycken till dig. så undrar vilken typ smycken du letar efter och hur det är med priset. Jag har också några silversmycken med mig här i Stockholm om du vill kolla.

Hoppas att höra av dig snart

maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 19

2005-04-06, kl 22:31

username

Caroline
Löfgren

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Håller i detta nu på att sätta upp företag för import med en kontakt som befinner sig i thailand. Är du intresserad så maila [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 19

2005-04-06, kl 22:33

username

Caroline
Löfgren

Inlägg: 2

Hej Tobias,
det var länge sen du skrev detta, men jag hoppas att det gått bra att starta upp företaget du nämnde här för ett tag sen, jag är nämligen oxå mycket intresserad av att köpa sötvattenspärlor från Thailand. Hör av dig till min mail om du har nåt bra tips el erbjudande/information.
Tack o med hopp om svar!//caroline



Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Håller i detta nu på att sätta upp företag för import med en kontakt som befinner sig i thailand. Är du intresserad så maila [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 19

2005-05-05, kl 18:05

TradeMatch

TradeMatch

Inlägg: 30

Hej
Jag har en kund från Turkiet som vill sälja unique smycken och söker ÅF i Sverige. Mycket bra design oh bra priser.
Ring mig för ytterligare information

Murat Asal
[email protected]
0733 708034

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 19

2005-10-24, kl 11:17

username

Marie
Lydahl

Inlägg: 1

S.O.T - Smycken och Tillbehör
Jag designar smycken i sötvattenpärlor, halvädelstenar och kristaller, smyckena tillverkas i Kina.
Vid intresse kontakta mig gärna på [email protected]. Besäk gärna min hemsida för att se mina smycken, www.sot.se

//Marie Lydahl

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 16 av 19

2005-12-05, kl 11:58

username

Ellinor
Lundström

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej
Jag har min egen fabrik för både silver, guld och speciellt ödel- och halvödelstenar smycken i Thailand. Jag är väldigt intresserad av att importera mina smycken till dig. så undrar vilken typ smycken du letar efter och hur det är med priset. Jag har också några silversmycken med mig här i Stockholm om du vill kolla.

Hoppas att höra av dig snart

maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 17 av 19

2006-01-12, kl 19:12

username

Maria
Mendez

Inlägg: 16

Citat:

Ursprungligen postat av:

S.O.T - Smycken och Tillbehör
Jag designar smycken i sötvattenpärlor, halvädelstenar och kristaller, smyckena tillverkas i Kina.
Vid intresse kontakta mig gärna på [email protected]. Besäk gärna min hemsida för att se mina smycken, www.sot.se

//Marie Lydahl

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 18 av 19

2006-01-12, kl 19:14

username

Maria
Mendez

Inlägg: 16

Hej!
Jag tillverkar också egna smycken, hur gick du till väga för att få smyckena tillverkade i Kina. Tackar på förhand och hoppas på svar!?! MVH: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 19 av 19

2006-02-24, kl 14:23

username

Medlem
#42641

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!
Jag tillverkar också egna smycken, hur gick du till väga för att få smyckena tillverkade i Kina. Tackar på förhand och hoppas på svar!?! MVH: [email protected]



Hej!
Min kinesiska flickvän jobbar som exportkonsult i Kina. Hon kan ta kontakt med flera kinesiska smyckestillverkare för att kolla om hur mycket de skulle kosta att tillverka dina smycken. Hälsningar, [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 2 av 2

1 2