Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Vi är säljare

Inlägg 1 av 4

2008-09-23, kl 16:07

mickegson

mickegson

Inlägg: 111

Vi är säljare

Vi är 4 killar i 20 årsåldern som har startat eget inom säljbranchen.

VI har kontor mitt i centrum i en stad på 25 000 invåndare och kan både sälja i våran butik och genom telefonförsäljning.

Vi söker nu företag som vill utöka och sälja antingen genom provision eller överenskommelse.

Ni kan nå mig på.
TEL: 0766334900
MAIL: [email protected]
MSN: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2008-09-23, kl 22:03

username

Robin
Dubitzkij

Inlägg: 125

Ursäkta Micke, men din presentation om ert företag och vad ni kan göra känns rätt så intetsägande.

Ni har kontor mitt i centrum i någon av Sveriges städer med runt 25000 invånare. Ni är i "säljbranschen" och kan sälja i eran butik och via telefon?

NI har en butik men inget att sälja eller? Du nämner inga referenser eller något som gör er unika.

För mig känns er affärsidé inte genomarbetat, eller så beskriver du den, för er del, på ett inte så smickrande sätt.

Ta det inte som kritik utan som råd, jag har svårt att se någon nappa på detta inlägg utan att du utvecklar din presentation.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2008-09-23, kl 23:15

username

Medlem
#52379

Inlägg: 13

Hmm ni kan väl titta på detta:
http://startaeget.se/index.taf?_page=mess_thread&messenger_auid=16712&EnsureNoCache=3617
Det står lite mer utförligt längre ner i svaren

Mvh Jani

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2008-09-23, kl 23:26

username

Robin
Dubitzkij

Inlägg: 125

Klart att det dröjer en dryg timme innan någon nappar... har folk inte högre krav än detta?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat