Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Grossiter

Inlägg 1 av 5

2004-10-12, kl 09:23

username

Pascal
Susini

Inlägg: 15

Grossiter

hej jag har funderingar på att öppna en klädes butik i Göteborg jag har en lokal som ligger Centralt i Göteborg, Min fråga är om stora märeken som Levis,puma har några krava på sin återförsäljare? Tex var lokalen är, hur mycket pengar man har i företaget?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-10-23, kl 13:20

username

Jonas
Andersson

Inlägg: 24

Jag har inget svar på din fråga men däremot ett NYTT svenskt klädesmärke att erbjuda dig! Du blir först i Göteborg... Info via: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2004-11-11, kl 16:03

username

Jonathan
Sferra

Inlägg: 10

hej,
mitt företag säljer märkeskläder till butiker.

behandlar märken som Valentino till otroligt låga priser.

för visning av den senaste kollektionen var god och kontakta mig.

[email protected]
0736470242

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2005-01-19, kl 20:31

username

Jonathan
Sferra

Inlägg: 10

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej jag har funderingar på att öppna en klädes butik i Göteborg jag har en lokal som ligger Centralt i Göteborg, Min fråga är om stora märeken som Levis,puma har några krava på sin återförsäljare? Tex var lokalen är, hur mycket pengar man har i företaget?



Hej!

Jag har precis kommit tillbaka från Milano, där jag köpt in den kommande vår/sommar kollektionen.

Eftersom det handlar om den kommande kollektionen som ännu inte har lanserats, kan jag tyvärr inte skicka katalogen via internet. Det skulle vara jätte trevligt om vi kunde ses, så att jag kan visa kollektionen för dig.

MVH

Pelletteria Battaglia

Jonathan sferra
Norrbackagatan 33
11341 Stockholm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-06-26, kl 19:02

username

Fatih
Kosmaz

Inlägg: 26

Hej !
Titta på www.cvjeans.com sedan kan du kontakta mig
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat