Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kompanjon sökes.

Inlägg 1 av 5

2007-07-03, kl 01:20

username

Medlem
#36461

Inlägg: 21

Kompanjon sökes.

Sökes en seriös kompanjon som vill vara med på två väldigt bra ideér.
Båda ideérna är på nätet.

Helst någon från  dalarna/Borlänge.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2007-07-04, kl 17:42

username

Rickard
Svensson

Inlägg: 2

Sökes en komanjon som vill dela med kunskap om de bästa export företagen från asien, med de bästa priserna. Jag är intresserad av elektronik/mobiler/4-hjulingar, dirtbikes och liknande lekfordon.
Hör av dig om du vill samarbeta för att hitta de bästa asiatiska företag. Jag är dator kunnig och bra på att söka företag, jag har redan listat upp 47 mobil företag. Ska jämföra priser nu, men jag vill ha fakta om andra sorters företag också som har med el, eller motor att göra      /mvh Rickard     msn:  [email protected] 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2007-07-04, kl 23:10

username

Jan
Elmlund

Inlägg: 6

Hejsan där, jag bara undrade en grej, mobilerna går väll på en annan bandfrekvens i delar ifrån Asien, det var bara en lite "varning"
annars låter det väldigt intressant.
jag har funderat lite på det, och tänkt på att man skulle kunna importera begangnade mobiler, som tydligen kan var väldigt billig och ioch med att dom ligger endel före i teknik så är dom gammla därborta lite av "nya" här i europa.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2007-07-06, kl 00:21

username

Rickard
Svensson

Inlägg: 2

Tjenare!. 
GSM är överallt i världen, så det är nog som vilken mobil som helst. Alla företag som jag stött på hittils säljer mobiler med svenskt software också+laddare i en fin kartong.

Bra ide´det där med begagnade mobiler förresten!!!!.
Det finns ganska många kinesiska företag som säljer "refurbished phones". Det betyder begagnade mobiler som det är nytt skal+ny laddare + manual och kartong :D....
Dom är faktiskt mkt billigare. Vill du hjälpa mig att hitta bra priser?, jag har redan kommit igång mkt och hittat mkt bra priser. Om du vill adda mig på msn så kan du få en prislista av mig, som är från ett företag =).
msn [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2007-07-07, kl 15:06

mickegson

mickegson

Inlägg: 111

Jag kan vara intresserad. Driver redan flera siter på nätet varav 1 är ett företag. Du kan väl kontakta mig så kanske vi kan ordna något roligt!

Mikael Gustafsson
[email protected] MSN/MAIL
0737745106

Inläggets betyg
Svara Svara med citat