Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Webblösningar

Inlägg 1 av 3

2006-09-28, kl 13:03

nasmark

nasmark

Inlägg: 3

Webblösningar

Det finns inget för webben vi inte klarar av!

Tillsammans har vi 22 års erfarenhet av smarta internetlösningar.
Allt från interaktiv webb-TV till kreditkortsbetalningar och SMS lösningar,
affärssystem, grafisk form, 3D animation mm.

Vi levererar skräddarsydda system i snygg förpackning.

Vi tillhandahåller även Webbhotell med statistik och dygnet-runt
support övervakning.

För mer info, skicka ett mail:
[email protected]  eller slå en signal så svarar vi på era frågor
och återkommer med förslag på en effektiv och snygg lösning.

Med vänlig hälsning
-------------------
Peter Näsmark
0707478408




Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-09-28, kl 13:54

username

Per
Hesselgren

Inlägg: 3

Hej!

Jag är helt ny på detta forum men ni får väl lära mej hur det funkar. Jag vill öppna en hemsida för att sälja bilder från kappseglingar. Frågan är vad är det för skillnad på webhotell för företag och dito för andra. Eller vad får man för pengarna? Det är ju ganska stor skillnad på priset.
Om jag får mitt företagsnamn godkänt av bolagsverket i oktober och bygger upp en hemsida under november så kanske det kan bli någon kundleverans i december.

MVH
Pelle-48

Pelle-48

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-09-28, kl 18:20

nasmark

nasmark

Inlägg: 3

Hej,

Det finns ingen skillnad på privat serverplats och för företag. Skillnaden i priset kan bero på många olika faktorer
Prestanda
Utrymme,
support,
kvalité på servrarna,
säkerhet mm. mm.

Det finns företag som profilerar sig med serverplats för tex 99:- / Mån och sen ser man serverplats för 5 - 600:- / Mån. dom billigare är inte nödvändigtvis sämst, men det kan ju ingå olika sorters tjänster på olika webhotell.

Vi har kunder idag som tjänar 10000:- tals kronor i veckan på vårt webbhotell, för dom är priset oviktigt, det som dom bryr sig om är att servrarna aldrig går ner då det skulle innebära förlust i inkomst. Samtliga av våra kunder vi byggt system åt ligger på vårt webbhotell. På så sätt kan vi erbjuda en helhetslösning från idé till stabil inkomst plattform.

Hoppas att du fått svar på dina frågor.

mvh
--------------
Peter Näsmark




Inläggets betyg
Svara Svara med citat