Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Webshop - HJÄLP

Inlägg 1 av 6

2009-04-21, kl 15:39

TeamWellNEss

TeamWellNEss

Inlägg: 49

Webshop - HJÄLP

Hej på er!
Med risk för att vara tjatig på detta forum - Ja, jag vet att det finns gamla trådar, men nyheter kommer hela tiden!
JAG BEHÖVER HJÄLP MED ATT antingen GÖRA, eller FÅ HJÄLP med att göra en bra webshop till vårt företag.
Vi har idag en fungerande butik, men inte så fungerande som vi vill.
Vet du någon, eller kan du själv hjälpa oss med en webshop till rimlig kostnad så sänd iväg ett mail!
//Niclas
Team WellNEss

Fortsätt dagen med ett leende!

Niclas,
Webb: www.teamwellness.se
Webbshop: www.friskvardsbutiken.se

Se även: www.olandaretrunt.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2009-04-21, kl 15:46

RoggaBoy

RoggaBoy

Inlägg: 90

Maila mer information till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2009-04-22, kl 13:27

username

Medlem
#58420

Inlägg: 1

Hej.

Jag är teknisk partner för InterSpire som har en väl genomtänkt produkt. Kika gärna på Interspire.com för demo och hör av dig om det verkar intressant. Jag har även erfarenheter från andra ehandels-produkter som OsCommerce, custom-lösningar mot Visma API med mera.

Mvh
Mattias Bomelin
Kontilint Data AB
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2009-04-28, kl 16:18

Kodmyran

Kodmyran

Inlägg: 5

Tag gärna en titt på vår hemsida www.kodmyran.se
Vi hyr ut och säljer en sökmotorvänlig e-handelslösning med snabbkassa och bra funktioern för marknadsföring, merförsäljning och uppföljning.
Kontaka oss gärna om du har några frågor och funderingar.

mvh
Katrin Lundgren

Sökmotorvänlig e-handelslösning med snabbkassa, inbyggt lager och beställningsfunktion - Shop4sale från Kodmyran AB

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2009-04-28, kl 18:44

username

Medlem
#58540

Inlägg: 3

Om du har befintlig butik och "vet om" att det kommer att säljas en del så vinner du mycket tid på köpa/hyra befintlig lösning från bolag med support och allt.

Vill du bara testa en idé och har mer tid än pengar så föreslår jag Magento (0 kr) uppsatt hos Binero eller Oderland Webbhotell (båda har funkat bra för 69 kr/mån stycket, tycker jag, men Oderland har gett bäst support och haft minst nedtid och du får då både domän, webbhotell och mailadress), köp ett förbetalt schysst telefonnummer och eventuellt faxnummer från Cellip för att fronta med seriösa uppgifter för 39 kr/mån och koppla ditt kreditkort till Paypal (15 kr engång, de har nu svenskt interface för att hjälpa dig ta kreditkort) och utnyttja Posten Logistik (pris per porto) så har du sannolikt allt du behöver för absolut minsta möjliga startpeng: 943:- om jag räknat rätt (69x12 mån som du måste binda dig på för Oderland, Cellip har minsta betalning om 100:- för att ladda ett nummer).

Notera att det är om du inte är rädd för att se någon html-kod själv (och ändra i den), liksom kan anpassa lite bilder och sådant du behöver själv, annars tar Varien som ligger bakom Magento någon tusenlapp och du kan säkert hitta någon annan som kan göra det åt dig också, Binero gjorde dock att Magento installerades automatiskt och alla databaser och dylikt sattes upp också, så det kan vara allra enklast till samma peng).

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2009-04-28, kl 18:52

username

Medlem
#58540

Inlägg: 3

Sorry, inlägget var menat för en tråd jag läste om kostnadseffektivitet i webshop som var nödvändigt, men hamnade tydligen här när jag hade varit utloggad ett tag...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat