Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Vill importera

Inlägg 1 av 4

2004-10-14, kl 10:39

username

Rikard
Bengtsson

Inlägg: 9

Vill importera

Jag är intresserad av att imortera saker för internet försäljning och att ha en liten verksamhet här hemma.
Skulle va intresserad av kläder, dukar, tyg, påslakanset, djurtillbehör och prydnadsaker.
Vart ska jag vända mig??
Förslag på land att importera från?? Hur kommer jag i kontakt med någon där osv...

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2004-10-29, kl 09:38

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 49

Vi kan hjälpa dig att hitta producenter av olika produkter från Lettland (i Baltikum) Vi länkar samman företag över gränser och gör det enklare för svenska företag att kontakta lettiska företag. Vi kan även ordna besöksresor till Lettland där ni får träffa potentiella affärspartners. Vi är ett team av både lettiska och svenska medarbetare som talar fyra språk flytande: svenska, engelska, ryska och lettiska.
Om ni vill få hjälp att underlätta handeln med baltiska företag kan ni kontakta oss.
Det finns mer information på vår hemsida (som för närvarande är på engelska) www.gatewaybaltic.com
eller skriv ett mail till oss [email protected]

Kim

xx

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2004-11-11, kl 15:40

username

Jonathan
Sferra

Inlägg: 10

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag är intresserad av att imortera saker för internet försäljning och att ha en liten verksamhet här hemma.
Skulle va intresserad av kläder, dukar, tyg, påslakanset, djurtillbehör och prydnadsaker.
Vart ska jag vända mig??
Förslag på land att importera från?? Hur kommer jag i kontakt med någon där osv...





Hej, jag säljer jätte snygga valentino väskor och antikmöbler från Italien. Om du är intresserad av försäljnignav dessa varoro var god och kontakta mig.

073 6470242
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2004-12-08, kl 12:50

username

Mattias
Karlsson

Inlägg: 3

Tänk bara på om du beställer vitaminer, lusbortagning mm från något land utanför EU så stoppar tullen dessa om dom får syn på dom. Allt som botar och förhindrar en sjukdom räknas som läkemedel. Det är alla kostillskott mm. Har råkat ut för det själv. Tror att samma regler gäller inom EU men tulle är inte lika hård

Inläggets betyg
Svara Svara med citat