Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Idee sprutor kom igen!

Inlägg 1 av 7

2009-01-15, kl 19:03

username

Mikael
Olsson

Inlägg: 21

Idee sprutor kom igen!

Hej ,jag skulle vilja att vi alla tar och brainstormar en stund om affärs ideer.
skriv era ideer som ni kan dela med er, ja ni vet det ena leder till det fjärde så man får igång hjärnkontoret.
Får inom kort 500 000 till 600 000 kr att sätta igång något med.
Skulle vilja antingen köpa eller starta något som jag kan leva på.
Så kom igen nu, alla ideer är välkomna både dåliga och bra, som ni vet ideer föder ideer , så kör på allt tänkbart tex. import, tjänste, it eller vad som helst.
så kom igen så använder vi det här forumet till allas nytta

HIT ME

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2009-01-21, kl 21:54

Pierre Alwani

Pierre Alwani

Inlägg: 32

hej

om du är seriös så är du välkommen att höra av dig. mina ideer tar aldrig slut och jag har redan startat upp en del som behöver partners och kapital.

ERfarenhet har vi men vi behöver en ny eldsjäl med plånbok.

bästa hälsningar
Pierre
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2009-02-23, kl 06:48

username

Lena
Blomkvist

Inlägg: 6

Hej
Spar dina pengar och hör av dig till
[email protected] lämna ditt telnr så ringer jag dig.

En möjlighet till att spara eller tjäna pengar via privatekonomin.

Lena Blomkvist

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2009-03-01, kl 22:45

hasseh

hasseh

Inlägg: 10

Önskar få ta del av ideer som kan bli en verksamhet och då gärna, helst, tillsammans med någon/några! Har tyvär inga pengar att satsa, men har tid och mycket energi samt är kreativ. Men är inte intresserad av mlm-företag.
Mina egna funderingar kretsar kring ugnsbakat bröd, bemanningsföretag och legotillverkning.
Hör gärna av er via meil

HH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2009-03-01, kl 22:59

username

Christian
Solli

Inlägg: 8

Kolla www.fmcosmetics.se

Spara dina pengar och lägg dom hellre på marknadsföring av konceptet!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2009-03-03, kl 18:05

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Är du intresserad av ett långsiktigt ekonomiskt lönsamt projekt kan du höra av dig. Många satsar på pensionsförsäkring mm och vad händer med dessa, förutom att de gått ner med mellan 20-50*% dessutom tar man ut avgifter oberoende hur det går så där försvinner en stor del. Detta har bl.annat tagits upp på Plus i TV. Jag har en win-win metod för att få behålla och öka avkastningen istället. För ca 7-8 år sedan rådde jag några att satsa på ett som jag såg lönsamt projekt. Resultat: satsad 10:- ger idag 1500:-. Något så bra kommer aldrig igen. Jag själv kommer att ha en stor del av det nya projektet men räknar med en 40 helinvesterare samt ett antal delinvesterare.

[email protected] Start av företag i Sverige och Lettland samt ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2009-10-02, kl 13:19

username

Lasse
Karlsson

Inlägg: 15

Jag har ett bra upplägg i en afärstidning som kommer att bli väldigt lönsam.
Hör bara av dig om du verkligen är seriös.
LK

Inläggets betyg
Svara Svara med citat