Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kontakter inom klädproduktion av större skala SÖKES

Inlägg 1 av 5

2008-03-10, kl 22:48

AU export/import

AU export/import

Inlägg: 2

Kontakter inom klädproduktion av större skala SÖKES

Jag har en Ny Design av kläder och accessoarer främst till herrar. Hemsidan och designen av kläderna är redan klara, men behöver nu hjälp med att producera dessa i större skala. 

Någon som har tips om hur jag kan gå till väga för att starta produktionen?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-03-11, kl 01:32

username

Kent

Inlägg: 204

Kontakta Per Öberg. Han har en klädfabrik i Indien. Han är väldigt aktiv på denna sidan så du kan ju kolla in hans profil och PM:a honom där.
Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-03-23, kl 13:59

Selmish

Selmish

Inlägg: 4

Hej Oskar!
Jag kan hjälpa dig, absolut. Befinner mig i Kina i dagsläget då min blivande man är kines, genom honom har jag fått tag på en superkontakt inom kläddesign och produktion, GULD värd med över 25 års erfarenhet, hon kan marknaden väl, priserna och kan hjälpa till med allt inom Kinaproduktion. Jag håller själv på att förbereda en märkeslansering och hon har hittills hjälpt mig något enormt..
Har lagt ut en annons för nån vecka sen i forumet för företagare som söker massproduktion..

Tveka inte att kontakta mig om du är intresserad!
Mvh
Sophia
[email protected]

- smallest being biggest -

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2013-06-21, kl 00:45

Selmish

Selmish

Inlägg: 4

Obs! Vi sysslar inte med Kinatillverkning längre.

- smallest being biggest -

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2013-06-23, kl 06:11

tidehemc

tidehemc

Inlägg: 9

Hej

Salman’s Fashion vill lämna en förfrågan om samarbete med dig. Vi skulle vilja erbjuda er affärsförslag från vår sida, som till största sannolikhet leder dig till högre vinst och lönsamhet, samt tillförlitlighet än tidigare.

Vår verksamhet har varit starkt etablerade i den internationella marknaden sedan många år tillbaka. Baserad efter den goda historiken, strävar vi vidare efter nya möjligheter med vår expansion till Sverige och Skandinavien.

Inom tyg och textil, kan vi erbjuda vilket kvalitet och plagg ni än önskar er till bästa pris. Med anledning av att vi har egna fabriker i Asien.

För att skapa trygghet för er, har vi kontor lokaliserad i Sverige, vilket medför till att vi kan giva er tillförlitligheten och trygghet i form av direkt kontakt, som är ytterst svårt att finna vid samarbete med utländska fabriker och verksamheter.

Våra leveranslösningar är snabba och effektiva, samt anpassad till era behov.

Vi vill utbjuda dig kraftiga besparingar i både tid och kostnader, samt skapa en stark relation baserad på ömsesidig tillit. Att skapa möjligheter där båda parter känner sig som vinnare, vinner vi i längden så mycket mer.

Salman’s Fashion tackar ödmjukt för tiden och hoppas att affärsförslaget väckt intresse hos er, samt att vi kan träffas över ett möte inom kort.



Med vänlig hälsning


Conny Tidehem
Business Development Manager
Salman's Fashion

E-post:[email protected]
Mobilnr:0761883683
Website: www.salmansfashion.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat