Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Var är du KARINJ?

Inlägg 1 av 4

2004-10-16, kl 13:39

username

Paul
Johansson

Inlägg: 16

Var är du KARINJ?

Hej Karin,
jag skulle bara säga att du verkar väldigt insatt i allt inom att starta eget så jag undrade om man kan maila till dig om man har någon fråga lite framåt i tiden det skulle jag uppskatta om det gick tack på förhand

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2004-10-18, kl 23:26

foretagande

foretagande

Inlägg: 1379

Jag är här!!

Detta blir ett svar som inte bara är riktat till dig utan även gäller andra som läser här. Jag försöker svar på inlägg när jag känner att frågorna är intressanta och att svaren kan vara av intresse för fler än bara frågeställaren och framförallt när jag har tid (något som många gånger är en bristvara). Jag vet också att man många gånger har frågor som man inte vill ställa i forumet till "allmän beskådan" och ibland kan det kanske också gälla svaren.
Jag driver ett eget företag som redovisningskonsult och de kunskaper jag delar med mig av här är sånt som mina kunder betalar mig för att få hjälp med och som jag alltså har som levebröd. Det gäller alltså för mig att hitta en nivå och balans mellan "hjälp" och "affär".
Efter att ha funderat lite fram och tillbaka (även med anledning av andra mail jag fått) så ställer jag mig så här:
Det är OK att maila mig frågor men jag garanterar inte hur snabbt ni får svar eftersom jag i första hand prioriterar mina klienter. Om någon däremot vill bli kund så kommer ni att få hjälp direkt precis som när det gäller mina andra klienter.
Inom kort kommer också vår hemsida foretagande.com att startas upp. I dag ligger adressen omriktad till ett annat projekt (en nätbaserad antik & kuriosa butik) men så fort vi är klara med portalen till sidan så ska även den delen som handlar om att starta och driva företag komma igång. Här finns då också kanske en möjlighet att direkt hitta svar på era frågor. Kom gärna med idéer på sånt ni tycker ska vara med på sidan.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2004-10-19, kl 12:59

username

cleo
Balotin

Inlägg: 31

Hej Karin!
Jag vill bara säja att det är just personer som du som lyckas. Du hjälper andra utan intresse och det är som livet gäller...hjälpa varandra. Tack för att du finns. Glöm inte att visa din sida för oss alla. Det kommer säker att vara till nytta för oss alla.Hälsningar
Cleo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2004-10-20, kl 21:23

username

Paul
Johansson

Inlägg: 16

ok karin men du ska veta att jag har uppskattat alla svar jag har fått av dig och är väldigt nöjd med din hjälp jag fått av dig tusen tack.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat