Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Besöksbokare sökes....

Inlägg 1 av 2

2009-02-26, kl 17:00

username

Medlem
#52646

Inlägg: 2

Besöksbokare sökes....

Vi har för många uppdrag helt enkelt, angenämt bekymmer kan tyckas men det är svårt att hitta bra och seriösa partners för besöksbokning/försäljning.

Vi bokar besök åt ett flertal bolag i Stockholmstrakten, enbart seriösa bolag med respektabla boknings och säljuppdrag. Ingenting till privatpersoner utan vi arbetar enbart med B2B.

Vi vill ha ett seriöst och långsiktigt samarbete där vi kan växa tillsammans.

Har du/ni erfarenhet av telemarketing/försäljning vill ha mer att göra och är seriösa så hör gärna av er med beskrivning av er själva och vad ert företag kan erbjuda för mer info.

Är ni inte seriösa eller inte har någon erfarenhet så kan ni tyvärr inte räkna med någon form av svar då tiden är alltför dyrbar.

Tack på förhand
Patrik

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2009-04-17, kl 14:37

username

Aleksandar
Petronijevic

Inlägg: 1

Hej Patrik!

Aleksandar Petronijevic heter jag och arbetar på Upsales.

Vi arbetar med mötesbokning, CRM och säljutbildningar. Vår främsta uppgift är då att hjälpa andra företag att öka deras försäljning.
Jag blev intresserad av ditt inlägg och skulle gärna vilja veta mer om hur du ser på ett framtida samarbete och vad det skulle innebära.

Maila mig gärna på [email protected].

Du kan även besöka vår hemsida på www.upsales.com för mer information.

Vänliga hälsningar
Aleksandar Petronijevic

Inläggets betyg
Svara Svara med citat