Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Arbete som är tråkigt!!!!!

Inlägg 1 av 7

2004-10-17, kl 19:20

username

Robert
Eriksson

Inlägg: 11

Arbete som är tråkigt!!!!!

Hej!!!
Jag tänker starta egen firma snart, men jag tycker att pappers arbeter så såååå himla tråkigt..
Finns det någon man kan vända sig till om man har sånna problem???
MVh Robert

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2004-10-17, kl 19:49

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 16

Vad menar du med pappersarbete? Är det bokföringen eller själva anmälan till Bolagsverket och Skatteverket, eller vad?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2004-10-18, kl 13:39

username

Robert
Eriksson

Inlägg: 11

ALLT sånt..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2004-10-18, kl 17:55

username

Fredrik
O.

Inlägg: 41

www.origoredovisning.se
[email protected]
Vi tar gärna hand om ditt pappersarbete om du finns i Stor-Stockholm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2004-10-21, kl 01:18

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Det är något man får leva med som företagare, och får du inga förfrågningar från myndigheter utan ett lugnt liv är det bara som en västanfläkt.
Jag hjälper folk att överklaga alla galna beslut som skattemyndigheterna orsakar företagare. och brukar i 99% av fallen få rätt. den sista % har jag rätt men får inte rätt. Det är sånt man får leva med som företagare.
Lars
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2004-10-23, kl 00:31

username

Richard
Öhrberg

Inlägg: 3

Om du vill att andra ska göra arbetet åt dig så lär det nog kosta dig en slant i vilket fall. Men rent generellt så är det ju inte det minsta svårt att lära sig och inte heller tar det så lång tid att fixa när man väl får kläm på det. Men det är ju upp till var man/kvinna. Antingen sköter man pappersarbetet själv eller så betalar man för det (om man nu inte har en jättebra vän förstås). [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2004-12-23, kl 14:04

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Jag åker till Lettland och är borta ett par veckor för att se på en del affärsverksamheter. är du intresserad av något där eller vill starta upp kontakta mig [email protected]

Lars
Abi Design
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat