Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

någon som vet vart jag kan hitta en gratis prova på hemsida????

Inlägg 1 av 2

2007-10-02, kl 17:41

username

Paula

Inlägg: 31

någon som vet vart jag kan hitta en gratis prova på hemsida????

Hejsan..jag vill ha min egen hemsida så jag kan sälja min klänningar,först vill jag bara prova på för att se om det är något för mig. Det måste vara en lätthanerlig sida med snygga mallar,det saknar jag verkligen. Just nu har jag en sida på dinstudio men den är mörk och ser så tråkig ut,jag vill ha något liknande men lite ljusare och romantiskt. Tjejigt men ändå klassiskt
här är den jag har iaf,ni får förbise allt det klumpiga som stavfel osv...det är som sagt bara på prov
www.serenitybrud.dinstudio.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2007-10-02, kl 20:39

username

Fredrik
Stigsson

Inlägg: 11

Snygg hemsida, går det inte att ändra färgerna i mallen, på bakgrunden och texten om du skulle vilja det. Det bästa är om du själv har full kontroll själv på mallen så att du kan göra ändringar och lägga till metataggar på varje sida, viktigt för sökmotorerna. Det bästa är att göra hemsidorna själv, man kan använda Frontpage, Microsoft Expression web eller Macromedia dreamweaver för att göra hemsidor. Om du känner någon som kan göra hemsidor kanske du kan få hjälp där, en mall som du sedan kan kopiera.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat