Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Nya utmaningar sökes

Inlägg 1 av 2

2008-10-27, kl 17:30

username

Medlem
#56931

Inlägg: 3

Nya utmaningar sökes

Hej,
Jag har börjat leta efter nya utmaningar. Kanske det finns någon här som behöver en partner eller har något intressant jobb där min bakgrund kan komma till användning.

I dagsläget driver jag min egen firma som i huvudsak arbetar med försäljning till privatpersoner.
Jag har tidigare arbetat inom bygg- bil- och postorderbranschen. I huvudsak har jobben varit inriktade på sälj och marknadsföring. Jag är utbildad civilekonom med inriktning mot just marknadsföring.

Framförallt söker jag utmaningar inom marknad och sälj, men jag är även öppen för andra förslag.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2008-10-27, kl 18:43

username

Medlem
#51401

Inlägg: 3

Tjena vi har ett jättebra färdig koncept där du kan starta eget på egen ort med våran hjälp du kommer igång omgående och får proffs hjälp att komma igång av säljare som säljer för 10 miljoner per år som visar dig vägen till framgång. Vi har helt oerfarna som tjänat 30 000kr första månaden och månad två ca 45 000kr och jobbar 25 tim i veckan. Låter det intressant? Skulle tro det=)
Maila din info till [email protected]  så ringer vi dig och berättar mera.

Mvh Jerry Vähäsalo
Starwalker Marketing
Vi gör guld av silver.
www.mcdesign.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat