Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Franchise

Nya utmaningar sökes.

Inlägg 1 av 5

2008-10-27, kl 17:20

username

Medlem
#56931

Inlägg: 3

Nya utmaningar sökes.

Hej,
Jag har börjat leta efter nya utmaningar. Kanske det finns någon här som behöver en partner eller har något intressant jobb där min bakgrund kan komma till användning.

I dagsläget driver jag min egen firma som i huvudsak arbetar med försäljning till privatpersoner.
Jag har tidigare arbetat inom bygg- bil- och postorderbranschen. I huvudsak har jobben varit inriktade på sälj och marknadsföring. Jag är utbildad civilekonom med inriktning mot just marknadsföring.

Framförallt söker jag utmaningar inom marknad och sälj, men jag är även öppen för andra förslag.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-11-13, kl 14:31

Orust

Orust

Inlägg: 57

Hej Peter

Jag har en utmaning åt dig. Ett jobb där du kan bestämma när du själv ska jobba och med möjligheter till att tjäna (stora) pengar.

Tror du det skulle vara intressant så hör av dig till mig:
[email protected]

MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-11-13, kl 15:56

username

Medlem
#57108

Inlägg: 1

Jag kan erbjuda en attraktiv säljtjänst med bra betalt och en möjlighet att se Sveriges långa land. Återkom till mig om det intressera.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2008-11-13, kl 18:24

Dorothy

Dorothy

Inlägg: 3

Skulle gärna att du kontakta mig per telefon.  011 64047 eller 0707217992  Noble International.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2008-11-17, kl 01:46

ChriBo

ChriBo

Inlägg: 6

Hej Peter

Om du mailar mig så lovar jag att återkomma till dig med minst 2 mycket intressanta upplägg.

Du kan maila mig på: [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat