Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kompanjon till gymkoncept i Gävle sökes

Inlägg 1 av 2

2009-06-04, kl 19:51

username

Philip
-

Inlägg: 2

Kompanjon till gymkoncept i Gävle sökes

Hej!Jag är en herre/kille på 30 år och jag vill satsa både pengar och energi på ett gymkoncept i norra delarna av Sverige. Jag har affärsplan, banklån, almilån och troligtvis en lokal i Gävle, vilken är den stad där jag tänkte börja starta upp. Jag ser en potentiell målgrupp men även stora utvecklingsmöjligheter (allt är färdigt). Jag söker efter någon som är intresserad av idrott och träning samt har några års erfarenhet av ekonomi, marknadsföring eller träning Jag har erfarenhet och kunskap kring träning och några års erfarenhet av olika sorters marknadsföring. Jag söker absolut inte en ”Golddigger” utan någon som är villig att bygga relationer och med visionen att utveckla företaget till något större. Ekonomiska tillgångar är ett krav, i runda slängar måste man kunna investera 200.000-300.000 Sek.Skriv till: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2009-07-07, kl 21:35

nikkelundgren

nikkelundgren

Inlägg: 30

Hej!Jag tror detta är ett mycket givande koncept. Hälsa är framtiden! Att komma i form är en otrolig utmaning! Själv är jag 28år och har många år av erfarenhet av träning. Älskar att prata med människor och bygga relationer! Blev nyfiken så jag skickar ett litet mail. Kan ju vara kul att bolla ideér. inte sant?När du skriver "potenciell målgrupp", vad menar du då? Är det ett befinligt gym som du köper upp? Skriv gärna tillbaka om du vill. med hälsning Niklas

Inläggets betyg
Svara Svara med citat