Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Ny butik

Inlägg 1 av 1

2004-10-19, kl 17:06

username

Ola
Wikström

Inlägg: 5

Ny butik

Hej. Jag har planer på att starta en butik i Stockholm. I butiken så tänkte jag sälja saker som man vanligtvis inte hittar i andra affärer, mycket importerade saker, små upplagor med hantverk från hela sverige och världen, tekniska prylar och leksaker från hela världen och så. Den ypperligaste presentaffären någonsin. Jag har 1000 idéer på saker jag vill genomföra i affären i form av lojalitet och marknadsföring för att inte tala om dess sortiment. Tanken är att även finnas på nätet med en informativ och marknadsförande webshop.

Vad jag nu söker är väl främst någon som känner för att göra samma sak. Som vet hur man driver en affär, men som inte har så mycket koll på VAD man ska sälja. En klar fördel är ju om pengar eller lokal finns hos denne person också. Utöver det så mottar jag gärna tips på hur jag kommer igång med min dröm.

Och ja, jag har eget företag, och egen hemsida och starta eget bidrag om jag så vill.

Svara nu. Maila mig gärna svaret då jag inte är på den här siten var dag. [email protected]

Svara Svara med citat