Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 2 av 2

1 2
Forum Webb & E-handel

Gratis e-shop

Inlägg 11 av 15

2007-08-19, kl 18:17

Akesson

Akesson

Inlägg: 25

och du, en sak till en skärmdump gäller inte som bevis då det är så enkelt att photoshoppa det, men det bör väl du veta som läst juridik..

hahahahah, villken fantasi... phu..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 12 av 15

2007-08-19, kl 18:25

username

Medlem
#48839

Inlägg: 27

Jaha du. Det CubeCart kommer att gör är att skicka ut en faktura till alla dina kunder som har köpt CubeCart-shop från dej. Fakturan kommer att vara på 89;95 Dollar. Dina kunder kommer säkert att hänvisa till dej. Det är du som har sålt och därmed du som har ansvaret.

Mikael skrev.
Cubecart mailade mig ang ditt påhitt då vet jag vem du är..=) och frågade om det var mina sidor, och det är det inte. Det är dom själva som gjort det.
Varför sitter din logga på dessa butiker.

Kristi är säljansvarig.

Jag vill varna alla att köpa e-shop från c4media

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 13 av 15

2007-08-19, kl 18:33

Akesson

Akesson

Inlägg: 25


Jan Lindwall:


Jaha du. Det CubeCart kommer att gör är att skicka ut en faktura till alla dina kunder som har köpt CubeCart-shop från dej. Fakturan kommer att vara på 89;95 Dollar. Dina kunder kommer säkert att hänvisa till dej. Det är du som har sålt och därmed du som har ansvaret.

Kristi är säljansvarig.

Jag vill varna alla att köpa e-shop från c4media





Okay, men dom skulle precis stämma mig. Där har du redan erkänt ett brott. Det du gör är att sprida osanning. Det gör många frustrerade.

1. Jag har inte sålt cubecart, jag har installerad deras tjänst mot betalning.
2. Jag säljer idag min EGEN lösning som är mycket bättre.
3. Alla våra kunder är nöjda med, oss dom som itne är det får pengarna tillbaka.

Hur kan du varna för oss? Har du gjort någon affär med oss?
Vet du hur vår support fungerar?

Tycker det är patetiskt att du ska skriva en massa om oss.
Jag har aldrig tyckt illa om dig, men det du gör? förstår jag inte.
vad tjänar du på det?

Och till våra kunder som läser detta, är ni missnöjda med oss betalar vi tillbaka era pengar.


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 14 av 15

2007-08-19, kl 18:41

username

Medlem
#48839

Inlägg: 27

Svaret till min inkorg från Mikael Å.


haha Skapad av: Mikael Åkesson Skapat: 2007-08-19 18:21

MeddelandeSparat inläggen du skrivet, och anmäler dig för förtal.
Jag trött på att du sprider massa osanning på ett forum som flera tusen läser. Fick en pm av en annan läsare här som uppmande mig att anmäla dig. Och det gör jag nu, inte bara jag som ser det längre..

Nu räcker det, men det roligaste av allt, är att du gör bort dig så in i helvete.

SignaturC4Media.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 15 av 15

2007-08-20, kl 04:51

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Sandlåda på startaeget.se

Kan ni inte fokusera på vad just ni kan göra så mycket bättre istället för att gnälla på konkurrenterna??? Vem tjänar på smutskastande "sanningar"? Inte kunderna väl?

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Sida 2 av 2

1 2