Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Kompanjon/investerare sokes

Inlägg 1 av 3

2006-11-02, kl 15:15

username

Medlem
#49642

Inlägg: 3

Kompanjon/investerare sokes

Har bott sedan lange i spanien och jobbat med olika bygg bolag har nere. Har genom aren skaffat mig kontakt med hus leverantor i Polen. Polska leverantorens priser ar valldigt laga och husen haller valldigt bra kvalite.

Soker nu kompanjon/investerare till byggbolag som ska bygga allt fran sma till stora villor i costa blanca omradet.

Norra delen av costa Blanca ar torstig efter hus av bra kvalite till konkurans kraftiga priser.

jag kan ge exempel

Polska bolaget som levererar husen tar ca 650-700 euro/m2 for ett nyckel fardig villa med standard utrustning.  Jag har varit med och planerat och byggt hus med olika bolag i costa blanca och dem villorna har gatt for 1800-2000 euro/m2  och jag kan lova att dem har inte hallit samma standard som den polska.

ledsen men jag sitter i spanien och saknar svensk tangentbord

MVH

Email: [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2006-11-07, kl 17:11

Håkan H

Håkan H

Inlägg: 11

Hej Riz!

Jag har en egen byggfirma här i sverige och jag är väldigt intresserad av att bli kompanjon och jobba i Spanien med dig. Tycker detta verkar vara en väldigt bra idè, vänligen kontakta mig via mail på [email protected] så kan vi föra en dialog för att se om vi kan komma fram till nåt bra upplägg. Kan även gå in med lite kapital.

mch Håkan
 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2006-11-08, kl 14:55

username

Medlem
#49642

Inlägg: 3

Skickade precis ett mail till dig !

perfekt att du har egen bygg bolag i sverige , ser inget hinder att erbjuda dem husen som jag har  i Sverige ocksa.

MVH

Inläggets betyg
Svara Svara med citat