Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Har du ett spännande projekt på gång?

Inlägg 1 av 2

2009-01-16, kl 17:22

brusman

brusman

Inlägg: 8

Har du ett spännande projekt på gång?

Vänner!

Jag är en driven, utåtriktad och ambitiös person med stor förkärlek för organisation, utveckling och affärsmannaskap.

Jag har kompetens inom områdena transportnäring (kundansvarig, försäljningsansvarig) samt dagligvaruhandel (kundchef). Väldigt säljfokuserad och gillar att se snabba resultat. Bra kontakter inom näringslivet, främst regionalt (östergötland).

Jag driver ett projekt som går ut på att effektivisera logistikupphandlingar vid sidan om mitt ordinarie arbete.

För övrigt är jag intresserad att involvera mig i nya spännande projekt. Kan vara vad som helst. Inget är för dumt att presentera då jag lever efter mottot att en idé är till för att testas! 

Jag är beredd att gå in med blod, svett och tårar för att lyfta en spännande idé till nästa nivå! Naturligtvis är jag redo att satsa eget kapital på rätt idé. 

Tveka inte, hör av Er till mig! 

// [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2009-01-23, kl 19:16

username

Medlem
#57063

Inlägg: 2

Hej Robert !

Jag har precis kommit igång med min och min frus webbutik.
Ca 350 produkter inom hem, hälsa och skönhet.

Denna butik går att kopiera och du kan jobba med din egen.
Självklart går det att anpassa den en hel del efter egna önskemål om utseende mm.

Du kan i din tur hjälpa igång andra med en egen butik och på så sätt bygga ett nätverk av butiker.
Självklart kommer de andra butikerna generera inkomster för dig och de kommer också tjäna pengar samt ha samma möjligheter att bygga en egen organisation av butiker.

Surfa gärna runt och titta ifall du gillar det du ser.

www.beautyness.se

Mvh Magnus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat