Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Speditions & transportnäring, partner sökes!

Inlägg 1 av 1

2008-12-29, kl 18:53

brusman

brusman

Inlägg: 8

Speditions & transportnäring, partner sökes!

Vänner!

Mitt namn är Robert Brusman. Jag har ett antal års erfarenhet av försäljning inom transport & spedition både hos större och mindre aktörer.

Då jag varit lyhörd till vad kundmassan upplever som ett problem, har jag tagit fram ett något sånär färdigt tjänstekoncept.
Utan att i närmare detalj gå in på vad det handlar om så väljer jag endast att nämna att det är ett helt nytt koncept som möjliggör att både kunder och företag sparar en massa tid...och pengar. Det finns en liten marknadsundersökning i grunden där hela 9 av 10 små och medelstora företag svarade att de mycket väl kan tänka sig att använda en sådan här typ av tjänst.

Med andra ord är det B2B som gäller.

OBS! Detta projekt är fortfarande i startgropen och är tänkt att sjösättas på allvar i början av nästa år (snart).

Jag söker Dig/Er som har erfarenhet av Spedition/transportinköp, samt någon som behärskar och har använt internet som basverktyg i en affärsrörelse. Är du webbdesigner. applikationsingenjör eller dyl. är det optimalt. Har du sedan drivit eget företag så är det fantastiskt! Med en järnvilja att lyckas, och en samlad kompetens kommer vi att kunna ta denna bransch till en helt ny nivå!

Uppfyller Ni ovanstående kriterier och vill veta mera om min idé så skicka mig ett mail.

MVH
[email protected]

Svara Svara med citat