Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Leverantör/Grossist sökes

Inlägg 1 av 4

2006-12-06, kl 14:59

RonnieH

RonnieH

Inlägg: 1

Leverantör/Grossist sökes

Hej!

Är intresserad av att utöka min verksamhet från uthyrning av ljud & ljusutrustning till försäljning av hemelektronik, någon som kan rekommendera leverantör/grossist i Sverige eller någon som man kan importera från.

Tack på förhand

/Ronnie

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2007-01-02, kl 09:02

Jolson

Jolson

Inlägg: 101

Hej

Jag har en lista på ca 100st aktuella leverantörer för såväl elektronik som datorutrustning samt lite larm mm. Den finns i pdf format och är uppdaterad så sent som förra året. Jag har sålt den till några på nätet tidigare så vill du också ha en kopia så kan du få den för 300kr inkl. moms. Jag har själv arbetat i dator och elektronikbranschen i över 10 år så listan täcker nog det mesta som finns ...
Maila mig på [email protected] så återkommer jag till dig!

M.v.h.

Johan Olson
MaxOne KB

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2007-01-02, kl 11:26

username

Peter
Nygren

Inlägg: 80

Hej Ronnie

www.electra.se (störst bäst och vackrast) De kräver oftast dock att du köper varor för ca 500 000 kronor om året. De har de största utbudet och väldigt låga priser.

Annars kan jag tipsa om ett företag som heter starfelt. www.starfelt.se men det är mer special utrustning...

Sedan finns det en väldigt seriös firma som heter netlogic som ligger i göteborg. www.netlogic.se men hela deras sortiment når du även i från electra.

Om du är intresserad av dator grejor så är http://www.gnt.se/ och http://www.scribona.se allternativ...

MVH Peter Nygren

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2007-01-02, kl 17:49

username

Mathias
Olsson

Inlägg: 122

Har en leverantör där du kan beställa minimum 1 stycken av varje
produkt. Dessutom så sköts betalning mycket effektivare än på någon
annan plats jag stött på. Leveranserna är dessutom i många fall mer
pålitliga också.



Säljer informationen för 2000 kr.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat