Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

nån som kan bygga en e-handelsportal?

Inlägg 1 av 1

2008-08-14, kl 00:44

jonathan

jonathan

Inlägg: 29

nån som kan bygga en e-handelsportal?

Hej,

Som konsument upplever jag det svårt att få en överblick över utbudet av e-butiker i Sverige och produkterna dom vill sälja. Jag tror att många mindre e-butiker har svårt att nå marknaden då få vet att dom finns eller vet var dom kan söka efter e-butiker och produkter på nätet. Jag känner ett par e-butiksinnehavare som verkar bekräftar min tro.

Jag efterlyser en bra e-handelsportal med sökfunktion där man kan söka på produkter, produktkategorier, eller kanske söka på en karta för att se vad det finns för e-handel på olika orter i Sverige.

Finns det någon sådan e-handelsportal som jag har missat möjligen? Som bara rör e-handel?

Jag har ett oanvänt domännamn (e-sverige.se) som jag tycker hade passat bra till ändamålet, Jag är html kunnig och har gjort några enklare sidor själv, drivet ett forum osv men jag tror inte jag fixar en komplett e-handelsportal själv. Nån som känner att dom kan fixa en lite mer avancerad sajt?

Tanken är att isf att lägga in alla e-butiker med sökfunktion och med tiden om sidan blir populär erbjuda annonsering och eventuellt några andra tjänster.

Jag är öppen för förslag på utveckling av en portal, sammarbete mm. prisförslag på tillverkning av sajt, Kanske är det nånting du som studerar programmering eller liknande vill göra som referensprojekt?

hör av er för en förutsättningslös diskussion om det verkar vara nånting intressant.

jonathan
[email protected]

jdk

Svara Svara med citat