Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Arbeta hemifrån

Inlägg 1 av 1

2009-01-07, kl 17:41

username

Medlem
#56724

Inlägg: 5

Arbeta hemifrån

Hejsan alla

Jag är en 20 årig kille/man(?) som nu är tvungen att flytta hemifrån och det finns noll jobb i den här staden jag bor, så jag sitter lite surt till.

Jag söker därför någon eller något företag som skulle kunna tänka sig att ge mig ett jobb där jag kan jobba hemifrån.

Jag gillar att jobba med datorer, jag har drivit några webbplatser (affliateverksamhet) några gånger så jag har lite kunskap om marknadsföring och litelite SEO. Detta har varit mest som en liten hobby så jag har inte tjänat några stora pengar på det men jag kan en del om det. Mitt mål är att själv starta någon slags webbsida/internet tjänst av något slag så jag skulle gärna vilja ingå i något arbete av det slaget.

Jag är inte jätte erfaren då jag bara drivit lite små projekt på hobbynivå, men jag har ganska lätt för att lära mig sånt som har med detta och göra, dessutom har jag ett stort intresse för det vilket hjälper mig en hel del.

Eller om ni kanske kan erbjuda mig någonting annat liknande så är jag intresserad av det med!

Jag kan tänka mig att arbeta med det mesta, men MLM verksamhet och annat liknande är jag inte intresserad av.
Jag söker ett JOBB.

Mejla mig om detta låter intressant
Mvh Sebastian

[email protected]

Svara Svara med citat