Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Importera elektronik

Inlägg 1 av 5

2009-06-05, kl 10:55

glasspinne

glasspinne

Inlägg: 17

Importera elektronik

Är nyfiken och intresserad av att importera elektronik. Fått lite prisförslag av 1 importfirma men skulle gärna vilja ha lite fler att jämföra med, tycker även att detta verkar lite dyrt då slutpriset på dustin.se verkar vara ungefär detsamma. Det jag söker i första hand är bärbara datorer(netbooks), videokameror och digitalkameror.Skulle även vilja ha lite info om t.ex. licenser som windows xp/vista osv. på datorer man beställer, är det något man själv måste teckna med Microsoft eller är det så att tillverkaren kan sköta det, dvs. göra en förstagångs installation och sedan skicka med produktnyckel?Om ni vet några bra tillverkare/importörer som kan hjälpa mig till ett Hyggligt pris, hör av er till mig här till att börja med!Tack på förhand

No way is the easy way.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2009-06-07, kl 05:57

wuya1019

wuya1019

Inlägg: 38

hehe, maybe you can mail me, [email protected] so that i can supply you some information.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2009-06-10, kl 10:10

username

fdsfdsfs
ssssffsd

Inlägg: 13

Hör av dig till [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2009-06-17, kl 15:15

username

Johnny
Larsson

Inlägg: 3

kolla på alibaba.com där finns allt som tillverkas i asien. Direktkontakt med fabrikerna.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2009-06-17, kl 19:07

username

Sven
Liljeqvist

Inlägg: 4

Det beror på hur stort lager du ska bygga upp...det går ju kontakta de svenska ambasaderna, de har information om vilka man ska kontakta för att importera varor i just de landet, i ditt fall kanske kina. Man kan ju alltid googla lite på det eller ringa och höra vad de har att säga.[size=14]Här kan du läsa mer![/size]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat