Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker Partners med egna produkter

Inlägg 1 av 5

2007-08-29, kl 15:04

username

Medlem
#51771

Inlägg: 12

Söker Partners med egna produkter

Hej!

Är i slutfasen nu med att bygga en hemsida med en massa försäljnings-, marknadsförings- och ledarskapsutbildningar.

Jag har egna tjänster som kommer att finnas för försäljning men söker nu någon eller några andra som har produkter eller tjänster som ni skulle vilja sälja via min sida.

Kom gärna med ideer och förslag till [email protected]

Frågor angående hemsidan välkomnas också.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2007-08-29, kl 18:59

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Hej
Konsulting inom kvalitet & process-styrning kanske? Eller varför inte extern projektledning / koordination? Eller verksamhetsanalyser, internrevisioner av system etc..

Visa mig sidan så jag får en bra bild av ditt område så skulle vi kunna göra något av detta här..

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2007-08-29, kl 21:13

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

Trodde först det var denna. Men det ser mycket märkligt ut i min webbläsare. http://www.foretagshjalp.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2007-08-29, kl 21:54

username

Medlem
#51771

Inlägg: 12

Magnus Olsson: Trodde först det var denna. Men det ser mycket märkligt ut i min webbläsare. http://www.foretagshjalp.com

Hej Magnus!
Det är ju inte så smart att lägga upp en sida innan det är klar =) gör mer skada än nytta, så just nu ligger sidan på en underdomän. Om det är någon som är intresserad utav att starta ett samarbete så visar jag mer än gärna hur sidan ser ut då den nästan är klar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2007-08-29, kl 22:37

Magnus Olsson

Magnus Olsson

Inlägg: 351

Jo bara att det var ovanligt att se en riktad text som egentligen är riktad till dig men som läsare av sidan känns den riktad till mig hur jag ska logga in.

Jag skulle göra en blank indexsida utan några metataggar eller annat som sökmotorerna letar efter och byta ut den befintliga defaultsidan.

Daniel som skrivit till dig innan är duktig. Ta vara på hans erbjudande.

Själv har jag svårt att finna exakt USP vad det är du vill kunna erbjuda till försäljning.

Med vänliga hälsningar

Magnus Olsson
Uddatorp AB
www.uddatorp.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat