Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Foretagande.com

Inlägg 1 av 7

2004-10-27, kl 01:02

foretagande

foretagande

Inlägg: 1379

Foretagande.com

Äntligen är sidan klar. Eller åtminstone nästan, strukturen är färdig även om alla sidor ännu inte är fyllda med sitt innehåll. Det tänkte vi att ni också skulle få vara med om att komma med tips på.
För er som tidigare frågat om LOKE (och för er andra också naturligtvis) så finns nu det programmet för nedladdning på sidan. LOKE är ett program som hjälper er att räkna ut hur mycket man måste debitera sina kunder i timmen för att täcka sina kostnader eller om man så vill hur mycket som blir över till lön vid en viss debitering. Programmet kan också användas som ett program för att upprätta en budget i med möjligheter till olika simuleringar. Ingår gör också en projektmodul som gjordes på beställning av en klient när det företaget ville kunna se när alla kostnaderna i ett projekt var täckta och intäkterna istället skulle ge vinst. Programmet är gratis att ladda ner, men vi skulle vara glada för ett mail om och när ni gör det så att vi får lite feedback på intresset.
Som tidigare nämnts i annan tråd så finns också ett starta-eget erbjudande med på sidan nu i början.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2004-10-27, kl 10:20

cougarit

cougarit

Inlägg: 46

Jag mailar dig mina synpunkter och förslag på ändringar.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2004-10-27, kl 10:28

Stefan M

Stefan M

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Äntligen är sidan klar. Eller åtminstone nästan, strukturen är färdig även om alla sidor ännu inte är fyllda med sitt innehåll. Det tänkte vi att ni också skulle få vara med om att komma med tips på.
För er som tidigare frågat om LOKE (och för er andra också naturligtvis) så finns nu det programmet för nedladdning på sidan. LOKE är ett program som hjälper er att räkna ut hur mycket man måste debitera sina kunder i timmen för att täcka sina kostnader eller om man så vill hur mycket som blir över till lön vid en viss debitering. Programmet kan också användas som ett program för att upprätta en budget i med möjligheter till olika simuleringar. Ingår gör också en projektmodul som gjordes på beställning av en klient när det företaget ville kunna se när alla kostnaderna i ett projekt var täckta och intäkterna istället skulle ge vinst. Programmet är gratis att ladda ner, men vi skulle vara glada för ett mail om och när ni gör det så att vi får lite feedback på intresset.
Som tidigare nämnts i annan tråd så finns också ett starta-eget erbjudande med på sidan nu i början.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2004-10-27, kl 13:01

rhodin

rhodin

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

För er som tidigare frågat om LOKE (och för er andra också naturligtvis) så finns nu det programmet för nedladdning på sidan.



Försökte ladda ned Loke men det gick inte, länken verkar inte länkad till zip filen.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2004-10-27, kl 13:22

foretagande

foretagande

Inlägg: 1379

Det var den sista länkningen i natt som blev fel. Detta är nu åtgärdat och LOKE går att ladda ner.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2004-11-01, kl 19:14

cougarit

cougarit

Inlägg: 46

Jag laddade ner Loke, det programmet är användbart, tyvärr så lär jag inte komma tillbaka till sidan.
Den saknade "det" och var allmänt jobbig att surfa på.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2004-11-02, kl 17:42

username

Medlem
#17093

Inlägg: 4

Jag förstår inte varför jag ska betala 2250kr+moms för att starta ett eget paket, som rubriken på er hemsida antyder.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat