Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Stötta varandra vid nystart

Inlägg 1 av 2

2007-01-08, kl 10:18

username

Tim

Inlägg: 11

Stötta varandra vid nystart

Hej

Jag har i dagarna registerat ett bolag, enskild firma. Jag kommer i stort hålla på med kontakt/mötesplats baserad inriktning. Det kommer ta ett tag att få det och snurra, har räknat med ett par år. Jag har fått många negativa och positiva reaktioner ex. det finns ju redan massor av sådant här kontaktsajter etc. Men från andra så är det positiva. Det liksom väger lika mkt, därav har det sporrat mig och att försöka. Det jag tänkt mig är lite unikt, och inte en direkt kontaktsajt utan mer en mötesplats. Jag är en person som är nyfiken, att se vad som händer men att inte spendera stora kostnader. Jag har idag ett heltidsarbete, det här blir mer som en liten hobby i början. Att man börjar lite smått och förhoppningsvis växer det med tiden. Nu söker jag någon som också är i startgroparna, kanske inte som kollega utan mer en person som sporrar och stöttar. Att man ev. hjälper varandra, att man ska ha roligt.

Jag själv bor i Stockholm, så det är en fördel om du också bor här men det gör inget om du bor i Malmö eller högst upp i norr, det finns ju email och chat.

Jag behöver inte ha några mer negativa saker här inne på mitt lilla inlägg, jag har fått råd och tips från några här inne. Nu ska jag bara utvärdera och ta till mig.

Ha det gott

/t  

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2007-01-08, kl 18:16

Fredrik G

Fredrik G

Inlägg: 3

Hej Tim
Jag kan gärna vara tillhands om du behöver tips eller råd. Jag jobbar i dag som chef på Arlanda men har tidigare jobbat som konsult med organisationsutveckling. och ligger alltid i startgroparna för något nytt.
Lycka till.
/ Fredde

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat