Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärsidé

Inlägg 1 av 6

2007-06-04, kl 23:39

jonas81

jonas81

Inlägg: 140

Affärsidé

Hej.
Har en underbar affärsidé där enbart champange och vin samt drinkar kommer vara den mest sålda produkten som kommer att säljas. Nu pratar jag om 90% kommer vara dryckförsäljning.
Har hittad den mest eftertraktade affärs platsen för denna idén.
Ett stenkast från stureplan!!
Någon som är sugen.
MVH
Semesterbudet LTD

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2007-06-06, kl 22:25

username

Medlem
#49423

Inlägg: 13

Alltid sugen, [email protected] så kan du berätta mer..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2007-06-06, kl 22:57

username

Peter
Nygren

Inlägg: 80

Intresserade, om inte annat kan jag nog bli en bra leverantör [email protected] eller [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2007-06-06, kl 23:25

username

Martin
Eriksson

Inlägg: 27

Vi har många goda affärsideer som vi inte hinner med att sätta i marknaden. Är du skattejurist, entreprenör, säljare och även har en del kapital så kan vi kanske göra affär. Många gånger behövs
inte mer än aktiekaptalet 100 000 för att komma igång om man är väl förberedd och har bra coaching. Vi kan hjäpa till med affärside, visst kapital och coaching.

Mvh
[email protected]

Martin Eriksson
Founder
GBL Global Business Link AB
Phonetrade.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2007-06-07, kl 01:30

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Detta med nya affärsidéer är alltid spännande. Själv kommer jag närmast ut med en bok i höst om en svensk kvinna som fick den högsta utmärkelsen någon fått utanför GB utav kung George V för sina krigsinsatser som sjuksköterska. Verksam 1915-1920 och 1940-1945. Det är knappt man tror sina ögon vad en människa kan stå ut med. Intressera att införskaffa ett eller flera ex, hör av dig.  [email protected]   Start av företag och ekonomistyrning.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2007-06-15, kl 20:03

username

Henrik
Gustafsson

Inlägg: 5

Berätta mer via mail. Blev mycket intresserad.





Min mail: [email protected]





Inläggets betyg
Svara Svara med citat