Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Söker webbutvecklare/designer

Inlägg 1 av 4

2009-08-03, kl 22:11

username

Karima
D

Inlägg: 1

Söker webbutvecklare/designer

Hej!Jag har planer på att bygga upp en hemsida för recept och många andrafunktioner utöver de vanliga tasteline.com samt matklubben.se. Jag söker nu en person som skulle kunna hjälpa mig skapa en hemsida med mat som fokus. Vid intresse kan jag utveckla idéerna mer ingående så att ni får en bättre bild av projektet.Låt mig även veta om ni går på tim-taxa eller tar ett paket-pris.Tacksam för svar snarast.Med vänlig hälsning,Karima

Kary D.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2009-08-04, kl 02:38

Speedygee

Speedygee

Inlägg: 24

Hej Karima,Jag kan hjälpa dig om du behöver ha hjälp. Arbetar idag med uppdateringsbara system i syfte att användas på portaler.Jag tar gärna emot mer information.Mitt e-post är: ivan . pereira . swe [ a t ] gmail . comInnehar f-skatt och debiterar timtaxa eller paket beroende på specifikationen du har samt överenskommelse.Hälsningar / IvanKarima D skrev: Hej!Jag har planer på att bygga upp en hemsida för recept och många andrafunktioner utöver de vanliga tasteline.com samt matklubben.se. Jag söker nu en person som skulle kunna hjälpa mig skapa en hemsida med mat som fokus. Vid intresse kan jag utveckla idéerna mer ingående så att ni får en bättre bild av projektet.Låt mig även veta om ni går på tim-taxa eller tar ett paket-pris.Tacksam för svar snarast.Med vänlig hälsning,Karima

By IvanPE - Entrepenör inom Media och marknadsföring.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2009-08-07, kl 12:30

username

Andreas
Säker

Inlägg: 8

Hej!Kan hjälpa dig. Referenser och kostnader finns på www.webutveckling.net/Andreas Säker

www.webutveckling.net

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2009-08-10, kl 22:09

username

Lars
Eriksson

Inlägg: 23

Vi finns också till handa, du når oss på 063 - 10 44 20.Mvh / Lars Erikssonwww.aloq.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat