Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Grossister sökes!

Inlägg 1 av 6

2009-09-02, kl 21:31

JenniferB

JenniferB

Inlägg: 16

Grossister sökes!

HejsanJag letar efter grossister, sverige-europa-asien. Jag ska starta en affär inriktat på barnkläder, barnvagnar, barnleksaker samt barnartiklar. Jag söker nu bra och billiga grossister! Var kan jag hitta dessa? Vore väldigt tacksam för hjälp och svar!Mvh Jennifer

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2009-09-03, kl 01:28

martin_eesab

martin_eesab

Inlägg: 9

Hej Jennifer! Jag säljer möbler och inredning så jag kanske kan hjälpa till med inredning, belysning till din butik. Jag är själv återförsäljare för flera varumärken som har barnmöbler (Magis, Fatboy t.ex.) främst men även barnartiklar. Kan tipsa om några för dig. Jag är även med i nätverk där det finns kontakter samt med import från asien. Meddela gärna lite kort vad du helst vill ha. Mvh Martin

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2009-10-20, kl 09:11

username

Janette
Rosén

Inlägg: 5

Hej!

Jag tillverkar och säljer tillbehör till barnvagnar och söker butiker, webbutiker och homeparty-säljare. Mvh Janette

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2009-10-20, kl 15:33

username

Inköpare
Asien

Inlägg: 3

Hej Jennifer
Vi tillverkar barnvagnar, bärsele och flera andra produkter.

Vi levererar oftast till större kunder men vi kan även diskutera ditt förslag

Jag är nu på startaeget och lite osäker på hur man får kontakt.
Kan du skicka email adress eller liknande?

MVH

Theodore

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2009-10-20, kl 15:38

username

Inköpare
Asien

Inlägg: 3

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2010-02-10, kl 16:34

username

Monica
Andersson

Inlägg: 3

Hej Jennifer!
Det finns ett bra grossist företag i Borås ( Pecage Collection AB ) som säljer fina kläder bra och billigt. De har både babyplagg, barnplagg, damplagg och herrplagg. Snabba leveranser och trevlig personal. Gå in på www.pecage.se så finner du säkert de klädesplagg du söker.

Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat