Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Affärside

Inlägg 1 av 7

2009-08-24, kl 11:08

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 3

Affärside

Jag har en bra affärside, det är en utveckling av en redan existerande produkt, människor skriker efter denna utveckling men ännu har vi inte sätt den på marknaden. Jag vill vara först med detta och vill sätta igång så fort som möjligt.Jag söker en partner jag kan lita på då jag inte har utbildning inom detta, jag är bara en tjej på 24 år med värdens bästa affärside.Någon här som kan tänka sig lägga ner tid och energi på detta och som kan bli min partner? Du bör ha kunskap då du måste kompletera min icke kunskaper.Mvh Terese

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2009-08-24, kl 14:14

username

Christian
Nygren

Inlägg: 11

Christian heter jag är 25 år. Undrar vad de är inom för område det rör sig och Vad är de för kunskaper du söker?

Christian

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2009-08-25, kl 11:38

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 3

Det är inget specifikt område men det behövs i det vardagliga livet för de flesta. En produkt för detta finns men är inte tillverkad för dess syfte, jag vill tillverka en sådan och uttveckla den mer, så att den så småningom tar över den befintliga pordukten. Kunskaper som behövs är allt jag inte har, coh då är det allt från inköp från en leverantör som kan göra en prototyp, sedan måste denna testas, sedan måste den marknadsföras.. vilket jag inte har en aningom hur man gör..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2009-08-31, kl 21:13

username

Medlem
#54405

Inlägg: 3

Hej tjejen!Jag är också 24 och driver eget företag sen november förra året!Underskatta inte dig själv! Du kan mer än du tror själv!!!! Jag råder dig att ta kontakt med nyföretagarcentrum på din ort. Det är konfidentiell gratis rådgivning! De har hjälpt mig hur mycket som helst!Du får gärna maila mig om du undrar över något vad gäller företagande.Lycka till tjejen! //Susannewww.lammsafari.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2009-09-03, kl 10:56

BT34

BT34

Inlägg: 33

Hej Terese!Jag kan marknadsföring och har även ganska mkt kapital att satsa. Har även lite koll på leverantörer och import. Hör av dig om du är intresserad av att samarbeta.MvhPierre

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2009-09-22, kl 16:21

username

Fredrik
Rengbo

Inlägg: 10

Hej Terese
Jag är inom finansmarknaden har otroligt stort kontaktnät med små bolag till börsbolag.
Inköpare säljchefer och VD positioner är vanliga kontakter.
Bra relationer med banker och finansbolag
Ser fram emot din kontakt
Mvh
Fredrik Rengbo

Fredrik Rengbo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2009-10-02, kl 14:11

Hazrat

Hazrat

Inlägg: 39

Hej Therese.
Innan du går vidare med din idé försöka testa den i små skala. Titta på min sida, där hittar du - Vad och Hur man ska göra i allra första början med sin idé. Jag har 23 patent och 2 varumärke, en av dessa varumärke handlar just om första steget/metodiken.
Om du vill ha mer och konkret svar på dina frågr då måste vi träffas och prata konfidentiellt. Gör detsamma om du vill träffa och prata med någon annan, skriva först sekretessavtal och bara därefter visa upp din idé( om u har inte hunnit skydda den med patent).

Nyfiken konsult och kreativ skapare av olika konstruktioner, t.ex., Tränings- och massagemaskiner, ljuskrona, finurliga prylar mm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat