Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Söker uppdrag för både snabba och långsiktiga relationer

Inlägg 1 av 4

2009-09-23, kl 11:37

username

Fredrik
Rengbo

Inlägg: 10

Söker uppdrag för både snabba och långsiktiga relationer

Hej
Jag är en anställd entreprenör som vill börja lugnt med att ta steget ut som egen genom att börja mäkla affärer eller bli en återförsäljare/agent.
Jobbat 15 år inom försäljning och marknad har otroligt brett kontaktnät från ensamma företagaren till stora börsbolag.
Jobbar idag inom finanssektorn där vi värnar om tystnadsplikt.
Min kompetens ligger i alla relationer och mitt nytänkande och att jag levererar mina mål och följer upp vad som efterfrågas.
Ser fram mot alla möjliga ideér.
Jag bor i Malmöregionen och har även kontakter i Köpenhamn.
Vänliga hälsningar
Fredrik Rengbo
[email protected]
0768-495344

Fredrik Rengbo

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2009-10-05, kl 06:54

Hazrat

Hazrat

Inlägg: 39

Hej Fredrik
Jag har tre helt fräscha idéer som är skyddade av svenskt patent och varumärke.
Nu måste jag marknadsföra de. Om du kan hjälpa till på något sätt då det kan vara en bra affärssamarbete. En av dessa innovationer är en ny träningsredskap och två andra är varumärken: Check Idea Center och Innovationskammare(Metoder som handlar om att komma igång med sina idéer).
Hör av dig om du är intresserad./Hazrat

Nyfiken konsult och kreativ skapare av olika konstruktioner, t.ex., Tränings- och massagemaskiner, ljuskrona, finurliga prylar mm.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2009-10-06, kl 10:50

username

Johan
Moberg

Inlägg: 13

Hej Fredrik,

Har du några kontakter som skulle vilja investera i ett nytt telekom företag? Du kan ju höra av dig


MvH

Johan

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2009-11-17, kl 16:17

username

Fredrik
Rengbo

Inlägg: 10

Hej Johan

Tack för din fråga, jag har faktiskt en del kontakter där och en del som varit där på ledningsnivå inom bla Telenor. De som är eller har varit där säger samma sak det är en djungel vill man verkligen in i denna branschen?
De jag känner som annars lyckas där är de som levererar stödtjänster eller testkompetens åt dessa bolagen.
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig mer än så.
Lycka till och fortsätt jaga.

Fredrik Rengbo

Fredrik Rengbo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat