Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Behöver ni en hemsida som levererar?

Inlägg 1 av 1

2009-10-07, kl 12:37

lhwd

lhwd

Inlägg: 4

Behöver ni en hemsida som levererar?

Hej!
Jag vill bara marknadsföra mig nu när jag precis har startat eget. Mitt företag, Lefthanded Webdesign, har till uppdrag att designa stilrena och moderna hemsidor åt företag som handlar med andra företag (b2b-företag). Istället för häftiga effekter och grafik som inte har någon effekt ur marknadsföringssynpunkt, designar jag subtilt, och även om det blir en snygg design på hemsidan är resultatet och innehållet alltid mer i fokus än designen.

Er hemsida blir designad så att besökarna dirigeras mot den sida de skall hamna på för att göra ett avslut, t.ex kontakta er eller köpa en produkt.

Jag har 7 års erfarenhet av själva tekniken bakom hemsidan och 3 års erfarenhet av marknadsföring på webben, men har ganska få referenser eftersom jag inte förut jobbat på frilansbasis. En sökmotoroptimerad, tillgänglig och webbläsarkompatibel hemsida är garanterad.

Jag erbjuder även webbutrymme på Sveriges bästa webbhotell till ett förmånligt pris och er hemsida uppdaterar ni själva genom mitt egenutvecklade, användarvänliga CMS (content-management-system)

För att läsa mer/se exempel på design och höra vad mina kunder tycker, gå in på

www.lefthandedwebdesign.com

Svara Svara med citat