Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

AFFÄRSTIDNING SÖKER DELÄGARE OCH MEDARBETARE...

Inlägg 1 av 9

2009-10-02, kl 12:54

username

Lasse
Karlsson

Inlägg: 15

AFFÄRSTIDNING SÖKER DELÄGARE OCH MEDARBETARE...

Tidningen "Vi Svenska Företag" ligge och väntar på rätta med entreprenörer som har gnistan och intresset att lära sig en ny bransch, jag kan inte gå in på närmare här utan det tar vi vid visat SERIÖST intresse.
Denna branschen har många oseriösa och det är dessa vi skall få bort med en bättre och seriösare form av affärstidning, (Läs mer om de oseriösa på "DEBATT" och tidningen Näringslivsrespons m.fl så förstår ni)
Upplägget för Vi Svenska Företag är något helt anorlunda, så är du nyfiken, kunnig gärna en liten säljaresjäl, så tveka inte! Hör av dig.
Även i min andra verksamhet Security Advice B-Kraft AB finns utrymme för medarbetare med den rätta gnistan.
Lasse.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 9

2009-10-02, kl 12:55

username

Lasse
Karlsson

Inlägg: 15

Hej Lasse igen... Glömde skriva att när ni skall läsa om dem oseriösa aktörerna skall ni gå in på cint.se...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 9

2009-10-02, kl 23:00

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 5

Hej Lasse, Jag läste ditt inlägg och tyckte det lät intressant. Jag har en backgrund som säljare och är väldigt målinriktad som person. Se gärna min profil och hör av dig ifall det ser intressant för dig. Var bor du förresten??

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 9

2009-10-05, kl 10:56

username

Leif
Näslund

Inlägg: 1

Kontakta mig. leif(at)uptodate(dot)net

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 9

2009-10-05, kl 15:21

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Lasse Karlsson: "Läs mer om de oseriösa på "DEBATT"."

Hej Lasse!
Kan du inte posta en länk så vi kan läsa mer om detta
//Emil

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 9

2009-10-09, kl 13:14

username

Lasse
Karlsson

Inlägg: 15

Jag bor i Skåne men branschen tillåter vilket geografisk plats som helst, har du erfarenhet av Media eller tidningsbranschen? visserligen inte ett tvång då jag kan lära upp, [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 9

2009-10-18, kl 15:54

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Lasse Karlsson: "Läs mer om de oseriösa på "DEBATT"."

Hej Lasse!
Kan du inte posta en länk så vi kan läsa mer om detta

//Emil

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 9

2009-10-26, kl 11:36

teqlalundin

teqlalundin

Inlägg: 6

Hej Lasse!
En ung och driven tjej som tycker detta låter otroligt intressant! Har mycket erfarenhet och försäljning och är en skicklig sådan. Har arbetat ytterst lite med media, men arbetade åt en tidning under en kortare period med allt ifrån mötesbokning, säljmöten och redaktion. Men ser gärna till att få mer erfarenhet i branschen om möjligheten finns. Har tidigare bott i Skåne och är där med jämna mellanrum men är nu bosatt i Blekinge.
Älskar att ge mig in i nya utmaningar och detta låter som något för mig. Skulle dock gärna vilja ha mer info.

Hör av dig!

Teqla

Teqlalundin jkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 9

2009-10-28, kl 21:19

paulsson

paulsson

Moderator

Inlägg: 319

Jag komer inte in på er webbplats, www.visvenskaforetag.se
Hör av dig när sajten är uppe igen så vi kan läsa lite mer om er tidning.

Chefredaktör och ansvarig utgivare på Startaeget.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat