Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 1 av 2

1 2
Forum Affärsidéer

klädesoutlet i hbg / webbshop med kläder!

Inlägg 1 av 13

2009-10-08, kl 20:29

username

Andreas
Gran

Inlägg: 40

klädesoutlet i hbg / webbshop med kläder!

hejsan!
har lite funderingar på att starta upp en webbshop där man ska sälja kläder, plus att jag har planer på tt öppna up en klädesoutlet i hbg.
tänkte kolla här om det finns några fler som kan tänkas vara intresserade utav det.

mvh andy

Ändy

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 13

2009-10-17, kl 11:55

username

Camilla
Björklund

Inlägg: 1

Hejsan!

Jag är helt ny på sånt här men är väldigt sugen på att försöka med något eget.
Jag tycker att din idé låter toppen.

Mvh Camilla

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 13

2009-10-22, kl 11:23

username

Andreas
Gran

Inlägg: 40

hejsan Camilla!
ja inte sant, min idé tror jag skulle funka utmärkt. speciellt att ha en klädesoutlet i hbg, plus sen en webshop. sen kan man utöka försöljningen via tradera

Ändy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 13

2009-10-26, kl 11:30

teqlalundin

teqlalundin

Inlägg: 6

Teqlalundin jkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 13

2009-12-01, kl 12:43

bizzniz

bizzniz

Inlägg: 36

Jag är intresserad, hur mycket pengar har du att satsa?

***DEN NYA EKONOMIN***
Ekonomin, Jobb och företagande tar sig nya former och vi måste hänga med. Här får ni tips och trix. Gilla, dela denna gärna. :-)
https://www.facebook.com/dennyaekonomin/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 13

2009-12-01, kl 22:07

teqlalundin

teqlalundin

Inlägg: 6

Nu såg jag att mitt meddelande inte kom med ens. Har precis startat en nätbutik, många bra och kända märken. Men lite för få kläder, har du dina kläder klara eller någon tanke än på hur du ska selektera?
Hör gärna av dig, tycker det låter otroligt intressant. Även ni andra som hade planer på eget företag och nätbutik. Allting är redan klart och kostnaden för att ha den rullande är helt obefintlig i jämförelse med hur mycket man kan få ut. Vill även gärna kunna ge plats till nya märken. Så även om du inte ska importera så är det intressant.

Teqlalundin jkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 13

2009-12-02, kl 09:39

username

Andreas
Gran

Inlägg: 40

hejsan!
jag har fått lite kontakt med en klädgrossist i jönköping, som även hade skrivit i ett forum här på startaeget. men jag vill komma i kontakt med lite fler, men vet inte hur man ska hitta sådana. jag har nästan inget kapital att gå in med, men med rätt affärsplan etc så tror jag inte att det skulle vara några problem med att hitta finansiärer. med tanke på att hbg är en så pass stor stad så skulle det inte vara några problem med att sälja kläderna. vill höra lite vad ni andra tycker, och om ni har några bra ide+er att dela med er utav.

Ändy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 13

2009-12-03, kl 00:48

bizzniz

bizzniz

Inlägg: 36

Det låter bra Andreas, när du har hittat finansiärer så har jag massor med bra och säljande varor.

***DEN NYA EKONOMIN***
Ekonomin, Jobb och företagande tar sig nya former och vi måste hänga med. Här får ni tips och trix. Gilla, dela denna gärna. :-)
https://www.facebook.com/dennyaekonomin/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 9 av 13

2009-12-03, kl 14:41

username

Andreas
Gran

Inlägg: 40

ska ja tänka på!
vad är det för varor du säljer?

Ändy

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 10 av 13

2009-12-03, kl 20:12

bizzniz

bizzniz

Inlägg: 36

Jag säljer modeaccessoarer, smycken, sjalar mm
Har den del grejor på www.bizzniz.nu

***DEN NYA EKONOMIN***
Ekonomin, Jobb och företagande tar sig nya former och vi måste hänga med. Här får ni tips och trix. Gilla, dela denna gärna. :-)
https://www.facebook.com/dennyaekonomin/

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 1 av 2

1 2